RÓWNOŚĆ CZY/I ODRĘBNOŚĆ? EDUKACJA POZAFORMALNA ROMÓW W ŚWIETLE TEORII NANCY FRASER
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 14 (2013)
,
Dyskurs Andragogiczny
Nr 14 (2013)
RÓWNOŚĆ CZY/I ODRĘBNOŚĆ? EDUKACJA POZAFORMALNA ROMÓW W ŚWIETLE TEORII NANCY FRASER
Dyskurs Andragogiczny
https://doi.org/10.34768/dma.vi14.181
Opublikowane 2013-11-01
Joanna Łaszyn
+
−
Joanna Łaszyn
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
PDF
Jak cytować
Łaszyn, J. (2013). RÓWNOŚĆ CZY/I ODRĘBNOŚĆ? EDUKACJA POZAFORMALNA ROMÓW W ŚWIETLE TEORII NANCY FRASER.
Adult Education Discourses
, (14). https://doi.org/10.34768/dma.vi14.181
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
https://doi.org/10.34768/dma.vi14.181
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się