PORADNICTWO EDUKACYJNE JAKO STRATEGIA KOMPLEMENTARNA WOBEC KONCEPCJI CAŁOżYCIOWEGO UCZENIA SIĘ*
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 14 (2013)
,
Dyskurs Poradoznawczy
Nr 14 (2013)
PORADNICTWO EDUKACYJNE JAKO STRATEGIA KOMPLEMENTARNA WOBEC KONCEPCJI CAŁOżYCIOWEGO UCZENIA SIĘ*
Dyskurs Poradoznawczy
https://doi.org/10.34768/dma.vi14.191
Opublikowane 2013-11-02
Clinton Enoch
+
−
Clinton Enoch
Uniwersytet Leibniza w Hannoverze
PDF
Jak cytować
Enoch, C. (2013). PORADNICTWO EDUKACYJNE JAKO STRATEGIA KOMPLEMENTARNA WOBEC KONCEPCJI CAŁOżYCIOWEGO UCZENIA SIĘ*.
Adult Education Discourses
, (14). https://doi.org/10.34768/dma.vi14.191
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
https://doi.org/10.34768/dma.vi14.191
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się