Główna treść artykułu
Abstrakt
Autorka prezentuje znaczenia tutoringu dla uczenia się dorosłych. Materiał badawczy stanowiły semistrukturyzowane wywiady, przeprowadzone z uczestnikami tutoringu. Badanie ujawniło, że tutoring – coraz bardziej powszechna i zarazem coraz mniej tajemnicza – forma współpracy nauczyciela i ucznia to okazja do rozwoju, nawiązania silnej, wspierającej i inspirującej więzi, podtrzymywania aktywności, osiągania celów i przeżywania sukcesów. Analiza wyników badań odnoszących się wyłącznie do badanych przypadków, przeprowadzona została na podstawie fenomenograficznej koncepcji Ferenca Martona. Przedstawiony fragment niniejszego badania z powodzeniem może stanowić podstawę do dalszych dociekań.
Słowa kluczowe
tutoring
tutor
development
phenomenography
tutoring
tutor
rozwój
fenomenografia
Szczegóły artykułu
Jak cytować
Chorościn, A. (2016). ZNACZENIA TUTORINGU DLA UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH. STUDIUM PRZYPADKU. Dyskursy Młodych Andragogów, (17). https://doi.org/10.34768/dma.vi17.101