Dyskurs Andragogiczny
PODMIOT W NEOLIBERALIZMIE – KILKA REFLEKSJI KRYTYCZNYCH
Read Statistic: 88
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ W PORTUGALII. KONTEKST – GENEZA – PRAKTYKI
Read Statistic: 62
PRZYWÓDZTWO W EDUKACJI DOROSŁYCH. WYBRANE KONTEKSTY
Read Statistic: 59
ZNACZENIA TUTORINGU DLA UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH. STUDIUM PRZYPADKU
Read Statistic: 81
ZMIANA POLA ZNACZEŃ POJĘCIA EDUKACJA OSÓB STARYCH
Read Statistic: 52
POCZUCIE SENSU ŻYCIA OSÓB STARSZYCH – REFLEKSJE Z BADAŃ
Read Statistic: 91
Dyskurs Poradoznawczy
INTERAKCYJNOść W PORADNICTWIE – NOWE SPOJRZENIE
Read Statistic: 141
KOMPETENCJE DORADCY W AUTOPERCEPCJI STUDENTÓW
Read Statistic: 77
INNY/INNI W DOMU POMOCY SPOłECZNEJ
Read Statistic: 56
Dyskurs Animacji Kultury
CODZIENNOŚĆ JAKO MATERIA DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY
Read Statistic: 67
KOMPETENCJE KADR KULTURY – MIĘDZY UŻYTECZNOŚCIĄ A MĄDROŚCIĄ
Read Statistic: 46
Dyskurs Genderowy
Replikacje – z myślą o obcojęzycznym czytelniku
ENTITY IN NEOLIBERALISM – SOME CRITICAL REFLECTIONS
Read Statistic: 55
RECOGNITION OF PRIOR LEARNING IN PORTUGAL. CONTEXT – ORIGIN – PRACTICES
Read Statistic: 58