EDUKUJĄCE ORGANIZACJE POZARZĄDOWE JAKO MIEJSCA PRACY. NEOLIBERALNE UWIKŁANIA TRZECIEGO SEKTORA

Paweł Rudnicki
144
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.96

UZASADNIENIA INDYWIDUALNYCH SUKCESÓW I PORAŻEK ŻYCIOWYCH W BIOGRAFII JAKO PRETEKST DO ROZUMIENIA ZNACZENIA UCZENIA SIĘ. ANALIZA WRAŻLIWA NA KONTEKSTY

Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda
128
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.97

PODMIOT W NEOLIBERALIZMIE – KILKA REFLEKSJI KRYTYCZNYCH

Przemysław Szczygieł
99
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.98

POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ W PORTUGALII. KONTEKST – GENEZA – PRAKTYKI

Anna Bilon
72
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.99

PRZYWÓDZTWO W EDUKACJI DOROSŁYCH. WYBRANE KONTEKSTY

Małgorzata Rosalska
68
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.100

ZNACZENIA TUTORINGU DLA UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH. STUDIUM PRZYPADKU

Agata Chorościn
92
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.101

ZMIANA POLA ZNACZEŃ POJĘCIA EDUKACJA OSÓB STARYCH

Marcin Muszyński
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.102

"GOING NATIVE" JAKO PROCES STAWANIA SIĘ BADACZEM TERENOWYM. REFLEKSJE NA MARGINESIE BADANIA ŚRODOWISKA ŻYCIA OSÓB STARSZYCH

Joanna Kłodkowska
95
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.103

POCZUCIE SENSU ŻYCIA OSÓB STARSZYCH – REFLEKSJE Z BADAŃ

Katarzyna Sygulska
102
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.104

INTERAKCYJNOść W PORADNICTWIE – NOWE SPOJRZENIE

Daria Zielińska-Pękał
161
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.105

KOMPETENCJE DORADCY W AUTOPERCEPCJI STUDENTÓW

Marcin Szumigraj
86
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.106

ZMIANY OCZEKIWAŃ PRZYSZŁOŚCIOWYCH JAKO PRZEJAW INTEGRACJI SPOŁECZNEJ BENEFICJENTÓW PLACÓWEK POMOCY SPOłECZNEJ

Marzanna Farnicka
73
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.107

INNY/INNI W DOMU POMOCY SPOłECZNEJ

Marian Janusz Tagliber
63
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.108

RYZYKOWNE ZACHOWANIA SEKSUALNE ZAWODOWYCH KIEROWCÓW. WYZWANIE DLA PORADNICTWA I PROFILAKTYKI

Adrian Tabaczuk, Krzysztof Wąż, Artur Doliński
84
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.109

SENIOR W KULTURZE – KULTURA DLA SENIORA. O KULTUROWYM WZBOGACANIU CZłOWIEKA STARSZEGO

Ewelina Konieczna
141
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.110

CODZIENNOŚĆ JAKO MATERIA DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY

Julia Kluzowicz
79
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.111

KOMPETENCJE KADR KULTURY – MIĘDZY UŻYTECZNOŚCIĄ A MĄDROŚCIĄ

Jolanta Skutnik
57
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.112

ORGANIZACJE MłODZIEŻOWE NA WSI – PRZESTRZEŃ PRZYGOTOWANIA DO AKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM – NA PRZYKŁADZIE ZWIĄZKU GMIN JEZIORA ROŻNOWSKIEGO

Łukasz Hajduk
72
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.113

STUDENCI W KULTURZE NADMIARU. PROFILE AKTYWNOŚCI MEDIALNEJ A TYPOLOGIA UCZESTNICTWA W ŚWIECIE REALNYM I WIRTUALNYM

Edyta Mianowska
97
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.114

KOBIETY I MĘŻCZYŹNI W PRZESTRZENI KLUBÓW FITNESS

Dorota Bazuń
80
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.115

ZNACZENIA NADAWANE OTYŁOŚCI. ANALIZA TREŚCI ZAWARTYCH W CZASOPIŚMIE „SUPER LINIA” PRZEZNACZONYM DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH REDUKCJĄ MASY CIAŁA

Agnieszka Maj
73
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.116

KIM SĄ "VELINE"? ANALIZA ROLI KOBIETY JAKO OZDOBNIKA WE WŁOSKICH PROGRAMACH TELEWIZYJNYCH NA PODSTAWIE FILMU DOKUMENTALNEGO IL CORPO DELLE DONNE

Pamela Lange
115
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.117

SPOŁECZNE KONSTRUOWANIE CIELESNOŚCI I SEKSUALNOŚCI. ANALIZA WYBRANEGO KONTEKSTU EDUKACJI SEKSUALNEJ

Joanna Dec-Pietrowska, Emilia Paprzycka
212
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.118

TAJEMNICE KOBIECEGO CIAŁA. DOŚWIADCZENIA KOBIET ZMAGAJĄCYCH SIĘ Z NIEPŁODNOŚCIĄ NIEZNANEGO POCHODZENIA

Katarzyna Walentynowicz-Moryl
97
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.119

WSTYD JAKO EMOCJA UCIELEŚNIONA – TWARZ, CIAŁO I ROLE PŁCIOWE W PROCESIE SPOŁECZNEJ KONSTRUKCJI WSTYDU

Agata Młynarska-Jurczuk
137
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.120

UBIERAJĄC SIĘ DLA DUCHÓW. O ROLI PŁCI (KULTUROWEJ), TRANSWESTYTYZMU I CIELESNOŚCI W RYTUAŁACH SZAMAŃSKICH

Wojciech Połeć
56
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.121

EXPLANATIONS OF INDIVIDUAL SUCCESSES AND FAILURES IN THE BIOGRAPHIES AS A REASON TO UNDERSTAND LEARNING MEANINGS. CONTEXT-SENSITIVE ANALYSES

Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda
75
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.122

ENTITY IN NEOLIBERALISM – SOME CRITICAL REFLECTIONS

Przemysław Szczygieł
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.123

RECOGNITION OF PRIOR LEARNING IN PORTUGAL. CONTEXT – ORIGIN – PRACTICES

Anna Bilon
69
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.124

XVI LETNIA SZKOŁA ANDRAGOGÓW I PORADOZNAWCÓW

ZIELONA GÓRA, 18-21 MAJA 2015 ROKU

Małgorzata Kutyła
58
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi17.125
Wyświetl wszystkie numery