Dyskurs Andragogiczny
PODMIOT W NEOLIBERALIZMIE – KILKA REFLEKSJI KRYTYCZNYCH
Read Statistic: 86
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ W PORTUGALII. KONTEKST – GENEZA – PRAKTYKI
Read Statistic: 59
PRZYWÓDZTWO W EDUKACJI DOROSŁYCH. WYBRANE KONTEKSTY
Read Statistic: 56
ZNACZENIA TUTORINGU DLA UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH. STUDIUM PRZYPADKU
Read Statistic: 77
ZMIANA POLA ZNACZEŃ POJĘCIA EDUKACJA OSÓB STARYCH
Read Statistic: 49
POCZUCIE SENSU ŻYCIA OSÓB STARSZYCH – REFLEKSJE Z BADAŃ
Read Statistic: 89
Dyskurs Poradoznawczy
INTERAKCYJNOść W PORADNICTWIE – NOWE SPOJRZENIE
Read Statistic: 137
KOMPETENCJE DORADCY W AUTOPERCEPCJI STUDENTÓW
Read Statistic: 70
INNY/INNI W DOMU POMOCY SPOłECZNEJ
Read Statistic: 54
Dyskurs Animacji Kultury
CODZIENNOŚĆ JAKO MATERIA DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY
Read Statistic: 64
KOMPETENCJE KADR KULTURY – MIĘDZY UŻYTECZNOŚCIĄ A MĄDROŚCIĄ
Read Statistic: 43
Dyskurs Genderowy
Replikacje – z myślą o obcojęzycznym czytelniku
ENTITY IN NEOLIBERALISM – SOME CRITICAL REFLECTIONS
Read Statistic: 52
RECOGNITION OF PRIOR LEARNING IN PORTUGAL. CONTEXT – ORIGIN – PRACTICES
Read Statistic: 55