DOŚWIADCZANIE, ODKRYWANIE I POZNANIE. TEORETYCZNE UWRAŻLIWIANIE JAKO PROCES EDUKACJI BADACZA/BADACZKI
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 11 (2010)
,
Dyskurs Metodologiczny
Nr 11 (2010)
DOŚWIADCZANIE, ODKRYWANIE I POZNANIE. TEORETYCZNE UWRAŻLIWIANIE JAKO PROCES EDUKACJI BADACZA/BADACZKI
Dyskurs Metodologiczny
https://doi.org/10.34768/dma.vi11.258
Opublikowane 2019-11-05
Solveig Haring
+
−
Solveig Haring
University of Graz
PDF
Jak cytować
Haring, S. (2019). DOŚWIADCZANIE, ODKRYWANIE I POZNANIE. TEORETYCZNE UWRAŻLIWIANIE JAKO PROCES EDUKACJI BADACZA/BADACZKI.
Adult Education Discourses
, (11). https://doi.org/10.34768/dma.vi11.258
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
https://doi.org/10.34768/dma.vi11.258
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się