WSTĘP

Małgorzata Olejarz
57
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.237

XI LETNIA SZKOŁA MŁODYCH ANDRAGOGÓW

WROCŁAW 18-21 MAJA 2009 ROKU

11-15 Anna Bilon
60
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.238

POLIFONIA CZY KAKOFONIA? W POSZUKIWANIU ZNACZEŃ EDUKACJI USTAWICZNEJ

19-27 Hanna Solarczyk-Szwec
215
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.239

BY STAĆ SIĘ KIMŚ – O KSZTAŁTOWANIU TOŻSAMOŚCI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM

29-42 Eva Edström
81
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.240

UCZENIE SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE, CZYLI METODA PROJEKTÓW W KSZTAŁCENIU ANIMATORÓW KULTURY

43-52 Sylwia Słowińska
176
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.241

UCZENIE SIĘ ROLI PRACOWNICZEJ – NABYWANIEM SPOŁECZNYCH KOMPETENCJI ZAWODOWYCH

Magdalena Czubak-Koch
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.242

DROGI KARIER NAUKOWYCH KOBIET (REFLEKSJE Z BADAŃ)

Monika Sulik
45
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.243

EFEKTY DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OPINII NAUCZYCIELI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO – RAPORT Z BADAŃ

Magdalena Rzepa
43
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.244

EDUKACJA OBYWATELSKA W WYŻSZYM SZKOLNICTWIE ZAWODOWYM W HOLANDII

Anna Bilon
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.245

DZIAŁANIA OPOZYCJI POLITYCZNEJ W LATACH 70. I 80. W PRL NA RZECZ EDUKACJI OBYWATELSKIEJ. REFLEKSJE NAD POMINIĘTYM DYSKURSEM

Paweł Rudnicki
48
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.246

STANISŁAWA AUGUSTA THUGUTTA „KATECHIZM MŁODYCH LUDOWCÓW”

Tomasz Maliszewski
44
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.247

DZIAŁANIA EDUKACYJNE NA TERENACH WIEJSKICH W ŚWIETLE BADAŃ ZWIĄZKU GMIN JEZIORA ROŻNOWSKIEGO

Łukasz Hajduk
100
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.248

JAKOŚĆ, EWALUACJA I PORADNICTWO – O ICH WZAJEMNYCH RELACJACH W INSTYTUCJACH EDUKACJI DOROSŁYCH

Helga Stock
50
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.249

CZŁOWIEK DOROSŁY W ZAPOŚREDNICZONYM DYSKURSIE PORADNICZYM

Daria Zielińska-Pękał
74
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.250

PORADNICTWO PERFORMATYWNE I INNE FORMY POMOCY W ZDARZENIACH KRYTYCZNYCH I DOŚWIADCZENIACH GRANICZNYCH

Elżbieta Siarkiewicz
48
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.251

ASPEKTY EDUKACYJNE PORADNICZEJ GRY MIEJSKIEJ „DRZEWO WSPARCIA”

Ewa Trębińska-Szumigraj
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.252

ZAGRAJMY (W) PRZYJACIÓŁ! O DZIWNEJ NOWEJ GRZE MIĘDZY DORADCĄ A RADZĄCYM SIĘ W SYTUACJI PORADNICZEJ KONSTRUOWANEJ PRZECIWKO BEZRADNOŚCI W POSTMODERNISTYCZNYM SPOŁECZEŃSTWIE

Magdalena Siuta
47
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.253

ZNACZENIE REFLEKSJI W ROZWIJANIU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH DORADCY

Anetta Pereświet-Sołtan
51
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.254

PROCES ZMIAN SPOŁECZNYCH W OCHOTNICZYCH HUFCACH PRACY W ZAKRESIE PORADNICTWA ZAWODOWEGO

Joanna Kłodkowska
68
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.255

ANALIZY JAKOŚCIOWE – ŹRÓDŁO RZETELNEJ WIEDZY CZY SWOBODNYCH INTERPRETACJI?

Żywia Leszkowicz-Baczyńska
43
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.256

METODOLOGIA TEORII UGRUNTOWANEJ – PRÓBY ZROZUMIENIA

Beata Wernik-Kitzol
74
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.257

DOŚWIADCZANIE, ODKRYWANIE I POZNANIE. TEORETYCZNE UWRAŻLIWIANIE JAKO PROCES EDUKACJI BADACZA/BADACZKI

Solveig Haring
48
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.258

MIĘDZY MOŻLIWOŚCIĄ I PEWNOŚCIĄ, CZYLI RZECZ O HERMENEUTYCZNYCH ASPEKTACH „DOPISKÓW” Z BADAŃ KWESTIONARIUSZOWYCH

Anna Walulik
40
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.259
Wyświetl wszystkie numery