Nr 11 (2010): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Pełny numer
Pełne wydanie

Wstęp

Małgorzata Olejarz
WSTĘP
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.237
Anna Bilon
11-15
XI LETNIA SZKOŁA MŁODYCH ANDRAGOGÓW: WROCŁAW 18-21 MAJA 2009 ROKU
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.238

Dyskurs Andragogiczny

Hanna Solarczyk-Szwec
19-27
POLIFONIA CZY KAKOFONIA? W POSZUKIWANIU ZNACZEŃ EDUKACJI USTAWICZNEJ
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.239
Eva Edström
29-42
BY STAĆ SIĘ KIMŚ – O KSZTAŁTOWANIU TOŻSAMOŚCI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.240
Sylwia Słowińska
43-52
UCZENIE SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE, CZYLI METODA PROJEKTÓW W KSZTAŁCENIU ANIMATORÓW KULTURY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.241
Magdalena Czubak-Koch
UCZENIE SIĘ ROLI PRACOWNICZEJ – NABYWANIEM SPOŁECZNYCH KOMPETENCJI ZAWODOWYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.242
Monika Sulik
DROGI KARIER NAUKOWYCH KOBIET (REFLEKSJE Z BADAŃ)
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.243
Magdalena Rzepa
EFEKTY DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OPINII NAUCZYCIELI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO – RAPORT Z BADAŃ
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.244
Anna Bilon
EDUKACJA OBYWATELSKA W WYŻSZYM SZKOLNICTWIE ZAWODOWYM W HOLANDII
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.245
Paweł Rudnicki
DZIAŁANIA OPOZYCJI POLITYCZNEJ W LATACH 70. I 80. W PRL NA RZECZ EDUKACJI OBYWATELSKIEJ. REFLEKSJE NAD POMINIĘTYM DYSKURSEM
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.246
Tomasz Maliszewski
STANISŁAWA AUGUSTA THUGUTTA „KATECHIZM MŁODYCH LUDOWCÓW”
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.247
Łukasz Hajduk
DZIAŁANIA EDUKACYJNE NA TERENACH WIEJSKICH W ŚWIETLE BADAŃ ZWIĄZKU GMIN JEZIORA ROŻNOWSKIEGO
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.248

Dyskurs Poradoznawczy

Helga Stock
JAKOŚĆ, EWALUACJA I PORADNICTWO – O ICH WZAJEMNYCH RELACJACH W INSTYTUCJACH EDUKACJI DOROSŁYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.249
Daria Zielińska-Pękał
CZŁOWIEK DOROSŁY W ZAPOŚREDNICZONYM DYSKURSIE PORADNICZYM
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.250
Elżbieta Siarkiewicz
PORADNICTWO PERFORMATYWNE I INNE FORMY POMOCY W ZDARZENIACH KRYTYCZNYCH I DOŚWIADCZENIACH GRANICZNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.251
Ewa Trębińska-Szumigraj
ASPEKTY EDUKACYJNE PORADNICZEJ GRY MIEJSKIEJ „DRZEWO WSPARCIA”
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.252
Magdalena Siuta
ZAGRAJMY (W) PRZYJACIÓŁ! O DZIWNEJ NOWEJ GRZE MIĘDZY DORADCĄ A RADZĄCYM SIĘ W SYTUACJI PORADNICZEJ KONSTRUOWANEJ PRZECIWKO BEZRADNOŚCI W POSTMODERNISTYCZNYM SPOŁECZEŃSTWIE
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.253
Anetta Pereświet-Sołtan
ZNACZENIE REFLEKSJI W ROZWIJANIU KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH DORADCY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.254
Joanna Kłodkowska
PROCES ZMIAN SPOŁECZNYCH W OCHOTNICZYCH HUFCACH PRACY W ZAKRESIE PORADNICTWA ZAWODOWEGO
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.255

Dyskurs Metodologiczny

Żywia Leszkowicz-Baczyńska
ANALIZY JAKOŚCIOWE – ŹRÓDŁO RZETELNEJ WIEDZY CZY SWOBODNYCH INTERPRETACJI?
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.256
Beata Wernik-Kitzol
METODOLOGIA TEORII UGRUNTOWANEJ – PRÓBY ZROZUMIENIA
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.257
Solveig Haring
DOŚWIADCZANIE, ODKRYWANIE I POZNANIE. TEORETYCZNE UWRAŻLIWIANIE JAKO PROCES EDUKACJI BADACZA/BADACZKI
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.258
Anna Walulik
MIĘDZY MOŻLIWOŚCIĄ I PEWNOŚCIĄ, CZYLI RZECZ O HERMENEUTYCZNYCH ASPEKTACH „DOPISKÓW” Z BADAŃ KWESTIONARIUSZOWYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi11.259