POZIOM WIEDZY MATEMATYCZNEJ W DWÓCH POKOLENIACH SŁUCHACZY I KLASY LICEUM DLA DOROSŁYCH
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 06 (2005)
,
Dyskurs Andragogiczny
Nr 06 (2005)
POZIOM WIEDZY MATEMATYCZNEJ W DWÓCH POKOLENIACH SŁUCHACZY I KLASY LICEUM DLA DOROSŁYCH
Dyskurs Andragogiczny
https://doi.org/10.34768/dma.vi06.373
Opublikowane 2005-11-07
Danuta Sobiesiak-Pałka
+
−
Danuta Sobiesiak-Pałka
unknown
PDF
Jak cytować
Sobiesiak-Pałka, D. (2005). POZIOM WIEDZY MATEMATYCZNEJ W DWÓCH POKOLENIACH SŁUCHACZY I KLASY LICEUM DLA DOROSŁYCH.
Adult Education Discourses
, (06). https://doi.org/10.34768/dma.vi06.373
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
https://doi.org/10.34768/dma.vi06.373
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się