PERSPEKTYWA KONSTRUKTYWISTYCZNO- INTERPRETATYWNA W BADANIACH EDUKACYJNYCH. NOWY PARADYGMAT - NOWE HORYZONTY BADAWCZE
Current
Announcements
Archives
Editorial Team
About the Journal
Aim and scope
Publisher
Editorial Board
Reviewers list
Publication ethics
Informations for authors
General rules for publication
Formal and technical requirements
Article submission
Review procedure
Prepublication
Contact
Register
/
Language
Polish
Angielski
Login
Change the language. The current language is:
English
Język Polski
Register
/
Language
Polish
Angielski
Login
Change the language. The current language is:
English
Język Polski
No. 05 (2004)
,
Methodological Discourse
No. 05 (2004)
PERSPEKTYWA KONSTRUKTYWISTYCZNO- INTERPRETATYWNA W BADANIACH EDUKACYJNYCH. NOWY PARADYGMAT - NOWE HORYZONTY BADAWCZE
Methodological Discourse
https://doi.org/10.34768/dma.vi05.353
Published 2004-11-07
Adrianna Niżniowska
+
−
Adrianna Niżniowska
Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
PDF (Język Polski)
How to Cite
Niżniowska, A. (2004). PERSPEKTYWA KONSTRUKTYWISTYCZNO- INTERPRETATYWNA W BADANIACH EDUKACYJNYCH. NOWY PARADYGMAT - NOWE HORYZONTY BADAWCZE.
Adult Education Discourses
, (05). https://doi.org/10.34768/dma.vi05.353
More Citation Formats
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Download Citation
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstract
https://doi.org/10.34768/dma.vi05.353
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here