Wstęp

Józef Kargul
51
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.325

NAUCZYCIEL - PRZYMUSOWYM UCZNIEM TECHNOLOGICZNEGO PROCESU EDUKACJI

Elżbieta Siarkiewicz
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.330

UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH PRZEZ „BIOGRAFIĘ MIEJSCA”

Ewa Kurantowicz
95
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.331

KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE LUDZI DOROSŁYCH

Małgorzata Olejarz
66
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.332

ZJAWISKO WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO (MARGINALIZACJI/AUTOMARGINALIZACJI) NIEPEŁNOSPRAWNYCH OSÓB DOROSŁYCH

Małgorzata Malec
69
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.333

UDZIAŁ UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ŻYCIA LUDZI STARSZYCH

Walentyna Wnuk
42
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.334

REALIZACJA IDEI KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W INSTYTUCJI UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU (doniesienie z badań)

Urszula Miller
45
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.335

WSPÓŁCZESNE OBLICZE UCZNIA DOROSŁEGO

Agnieszka Majewska
58
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.336

„SZKOŁA DLA ŻYCIA”. RZECZ O TRADYCJACH UNIWERSYTETÓW LUDOWYCH W KONTEKŚCIE POTRZEB EDUKACYJNYCH PRZYSZŁOŚCI

Tomasz Maliszewski
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.337

UWARUNKOWANIA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W WOJSKU

Wojciech Horyń
45
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.338

DRAMATURGIA SYTUACJI PORADNICZEJ W DORADZTWIE I PORADNICTWIE „USŁUGOWYM”

Joanna Minta
84
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.339

TELEWIZYJNY TALK-SHOW JAKO SYTUACJA PORADNICZA

Daria Zielińska-Pękał
81
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.340

ASPEKTY „NIERÓWNEJ RÓWNOŚCI" W PORADNICTWIE ZAWODOWYM

Marcin Szumigraj
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.341

ROLA DORADCY W KREOWANIU BIOGRAFII ZAWODOWEJ (na podstawie wywiadów narracyjnych)

Elżbieta Kosmala-Łączka
66
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.342

BYĆ DORADCĄ

Dorota Tomaszewska
99
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.343

ITAKA JAKO PRZYKŁAD FUNDACJI POMOCOWEJ

Katarzyna Szablewska
61
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.344

CZŁOWIEK WOBEC ZMIAN SPOŁECZNYCH

Drabik-Podgórna Violetta
119
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.327

TOŻSAMOŚĆ W EDUKACJI DOROSŁYCH

Jaroslaw Klebaniuk
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.328

WYKORZYSTANIE METODY BIOGRAFICZNEJ W PSYCHOLOGICZNYCH I EDUKACYJNYCH BADANIACH NAD KOBIETAMI W POLSCE

Edyta Zierkiewicz, Bogna Bartosz
55
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.329

SPRAWOZDANIE ZIV LETNIEJ SZKOŁY MŁODYCH ANDRAGOGÓW ZIELONA GÓRA 6-12 MAJA 2002

Urszula Miller
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.326

WIELOKULTUROWOŚĆ W NIEMIECKICH KONCEPCJACH I STRATEGIACH PEDAGOGICZNYCH

Sylwia Słowińska
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.345

PRZYMUS W PRACY ANDRAGOGA - KULTUROWE KONTEKSTY

Adrianna Niżniowska
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.346

UKRYTE PRZESŁANIA HASEŁ REKLAMOWYCH

Anna Kowal-Orczykowska
43
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.347

ROZUMIENIE POJĘCIA „SUKCES” JAKO WYZNACZNIK STYLU PRACY KIEROWNIKÓW WSPÓŁCZESNYCH INSTYTUCJI KULTURY

Mirosław Gancarz
56
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.348

JAWNE I UKRYTE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI STUDIUM AKTORSKIEGO PRZY TEATRZE IM. STEFANA JARACZA W OLSZTYNIE

Małgorzata Dankowska
44
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.349
Wyświetl wszystkie numery