STRATEGIE UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH W SYTUACJACH EDUKACJI NIEFORMALNEJ
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 12 (2011)
,
Dyskurs Andragogiczny
Nr 12 (2011)
STRATEGIE UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH W SYTUACJACH EDUKACJI NIEFORMALNEJ
Dyskurs Andragogiczny
https://doi.org/10.34768/dma.vi12.227
Opublikowane 2011-11-02
Urszula Tabor
+
−
Urszula Tabor
Uniwersytet Śląski
PDF
Jak cytować
Tabor, U. (2011). STRATEGIE UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH W SYTUACJACH EDUKACJI NIEFORMALNEJ.
Adult Education Discourses
, (12). https://doi.org/10.34768/dma.vi12.227
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
https://doi.org/10.34768/dma.vi12.227
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się