SZKOŁA MŁODYCH ANDRAGOGÓW MIEJSCEM WZAJEMNEGO UCZENIA SIĘ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH

Małgorzata Olejarz
100
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.389

ZNACZENIE CAŁOŻYCIOWEGO UCZENIA SIĘ W PROJEKTOWANIU BIOGRAFII PRZEZ OSOBY DOROSŁE

Katarzyna Druczak
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.391

ELEMENTY „PAMIĘCI SZKOŁY” W POLSKIEJ LITERATURZE WSPOMNIENIOWEJ I PIĘKNEJ

Joanna Stelmaszczyk
72
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.392

STOWARZYSZENIE ABSOLWENTEK PRYWATNEGO GIMNAZJUM I LICEUM HELENY MIKLASZEWSKIEJ W ŁODZI JAKO FORMA KONTYNUOWANIA TRADYCJI SZKOŁY ORAZ AKTYWNOŚCI OSÓB STARSZYCH

Katarzyna Wypiorczyk
93
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.393

WOREK RÓŻNOŚCI, CZYLI O NIEFORMALNEJ EDUKACJI STUDENTÓW

Ewa Szumigraj
55
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.394

SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNA W REFLEKSJI PSYCHOLOGICZNEJ

Jaroslaw Klebaniuk
61
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.395

LOKALNOŚĆ JAKO KONTEKST ROZWOJU INSTYTUCJI OŚWIATOWYCH

Małgorzata Rosalska, Anna Wawrzonek
115
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.396

WYKONYWANIE ZAWODU TECHNIKA ELEKTRORADIOLOGA W ŚWIETLE ZMIAN CYWILIZACYJNYCH

Hanna Świerczyńska
62
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.397

WYKORZYSTANIE NIEKTÓRYCH METOD AKTYWIZUJĄCYCH W PRACY ZE STUDENTAMI ZAOCZNYMI

Anna Pabiańczyk
72
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.398

W POSZUKIWANIU MISJI POLSKIEGO PORADNICTWA KARIERY

Marcin Szumigraj
69
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.401

INSTRUMENTALNE I EGZYSTENCJALNE PROBLEMY ZAWODOWE W ŻYCIU CZŁOWIEKA - IMPLIKACJE DLA PORADNICTWA ZAWODOWEGO

Alicja Czerkawska
219
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.402

BIOGRAFICZNA MAPA ŻYCIA JAKO SPOSÓB ODNALEZIENIA DROGI DO SIEBIE I INNYCH - ANDRAGOGICZNE KONTEKSTY

Monika Sulik
81
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.399

METAFORA KULTURY I METAFORA TEATRU - INTERPRETATYWNE BADANIA ORGANIZACJI

Joanna Kłodkowska
220
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.400

SPRAWOZDANIE Z VII LETNIEJ SZKOŁY MŁODYCH ANDRAGOGÓW ZIELONA GÓRA, 9-13 MAJA 2005

Agnieszka Dziublewska
66
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.390

KONCEPCJA WYCHOWANIA ESTETYCZNEGO FRYDERYKA SCHILLERA - INSPIRACJA DLA EDUKACJI KULTURALNEJ DOROSŁYCH?

Sylwia Słowińska
113
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.403

PRZEŻYCIE ESTETYCZNE JAKO KLUCZOWE POJĘCIE BIBLIOTERAPII - NA PRZYKŁADZIE POGLĄDÓW ROMANA INGARDENA

Wiktor Czernianin
69
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.404

PRZYCZYNY ABSENCJI DOROSŁYCH W DOMACH KULTURY W ŚWIETLE WYPOWIEDZI STUDENTÓW

Mirosław Gancarz
68
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.405

ANIMATOR TEATRALNY - CECHY, MOTYWACJE, KOMPETENCJE (W ŚWIETLE BADAŃ TEATRÓW MŁODZIEŻOWYCH NA TERENIE KRAKOWA)

Joanna Olszewska
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.406

POGLĄDY MŁODZIEŻY NA TEMAT SEKT

Agnieszka Dziublewska
60
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.407

PODTRZYMYWANIE STRATEGII INTERAKCJI PARASPOŁECZNEJ W TRIADZIE: TELEWIZJA - ŚWIAT SERIALI - TELEWIDZ

Daria Zielińska-Pękał
102
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.408

WYGADANI INTERNAUCI. KOMUNIKATOR INTERNETOWY GADU-GADU „MIEJSCEM" PRODUKOWANIA I PRAKTYKOWANIA NOWYCH TOŻSAMOŚCI?

Edyta Zierkiewicz, Izabela Kowalczyk
89
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.409
Wyświetl wszystkie numery