SZKOŁA MŁODYCH ANDRAGOGÓW MIEJSCEM WZAJEMNEGO UCZENIA SIĘ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH

Małgorzata Olejarz
76
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.389

ZNACZENIE CAŁOŻYCIOWEGO UCZENIA SIĘ W PROJEKTOWANIU BIOGRAFII PRZEZ OSOBY DOROSŁE

Katarzyna Druczak
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.391

ELEMENTY „PAMIĘCI SZKOŁY” W POLSKIEJ LITERATURZE WSPOMNIENIOWEJ I PIĘKNEJ

Joanna Stelmaszczyk
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.392

STOWARZYSZENIE ABSOLWENTEK PRYWATNEGO GIMNAZJUM I LICEUM HELENY MIKLASZEWSKIEJ W ŁODZI JAKO FORMA KONTYNUOWANIA TRADYCJI SZKOŁY ORAZ AKTYWNOŚCI OSÓB STARSZYCH

Katarzyna Wypiorczyk
76
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.393

WOREK RÓŻNOŚCI, CZYLI O NIEFORMALNEJ EDUKACJI STUDENTÓW

Ewa Szumigraj
38
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.394

SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNA W REFLEKSJI PSYCHOLOGICZNEJ

Jaroslaw Klebaniuk
42
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.395

LOKALNOŚĆ JAKO KONTEKST ROZWOJU INSTYTUCJI OŚWIATOWYCH

Małgorzata Rosalska, Anna Wawrzonek
79
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.396

WYKONYWANIE ZAWODU TECHNIKA ELEKTRORADIOLOGA W ŚWIETLE ZMIAN CYWILIZACYJNYCH

Hanna Świerczyńska
42
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.397

WYKORZYSTANIE NIEKTÓRYCH METOD AKTYWIZUJĄCYCH W PRACY ZE STUDENTAMI ZAOCZNYMI

Anna Pabiańczyk
55
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.398

W POSZUKIWANIU MISJI POLSKIEGO PORADNICTWA KARIERY

Marcin Szumigraj
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.401

INSTRUMENTALNE I EGZYSTENCJALNE PROBLEMY ZAWODOWE W ŻYCIU CZŁOWIEKA - IMPLIKACJE DLA PORADNICTWA ZAWODOWEGO

Alicja Czerkawska
194
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.402

BIOGRAFICZNA MAPA ŻYCIA JAKO SPOSÓB ODNALEZIENIA DROGI DO SIEBIE I INNYCH - ANDRAGOGICZNE KONTEKSTY

Monika Sulik
62
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.399

METAFORA KULTURY I METAFORA TEATRU - INTERPRETATYWNE BADANIA ORGANIZACJI

Joanna Kłodkowska
192
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.400

SPRAWOZDANIE Z VII LETNIEJ SZKOŁY MŁODYCH ANDRAGOGÓW ZIELONA GÓRA, 9-13 MAJA 2005

Agnieszka Dziublewska
47
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.390

KONCEPCJA WYCHOWANIA ESTETYCZNEGO FRYDERYKA SCHILLERA - INSPIRACJA DLA EDUKACJI KULTURALNEJ DOROSŁYCH?

Sylwia Słowińska
81
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.403

PRZEŻYCIE ESTETYCZNE JAKO KLUCZOWE POJĘCIE BIBLIOTERAPII - NA PRZYKŁADZIE POGLĄDÓW ROMANA INGARDENA

Wiktor Czernianin
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.404

PRZYCZYNY ABSENCJI DOROSŁYCH W DOMACH KULTURY W ŚWIETLE WYPOWIEDZI STUDENTÓW

Mirosław Gancarz
49
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.405

ANIMATOR TEATRALNY - CECHY, MOTYWACJE, KOMPETENCJE (W ŚWIETLE BADAŃ TEATRÓW MŁODZIEŻOWYCH NA TERENIE KRAKOWA)

Joanna Olszewska
44
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.406

POGLĄDY MŁODZIEŻY NA TEMAT SEKT

Agnieszka Dziublewska
43
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.407

PODTRZYMYWANIE STRATEGII INTERAKCJI PARASPOŁECZNEJ W TRIADZIE: TELEWIZJA - ŚWIAT SERIALI - TELEWIDZ

Daria Zielińska-Pękał
74
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.408

WYGADANI INTERNAUCI. KOMUNIKATOR INTERNETOWY GADU-GADU „MIEJSCEM" PRODUKOWANIA I PRAKTYKOWANIA NOWYCH TOŻSAMOŚCI?

Edyta Zierkiewicz, Izabela Kowalczyk
56
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi07.409
Wyświetl wszystkie numery