Jak cytować
Druczak, K. (2006). ZNACZENIE CAŁOŻYCIOWEGO UCZENIA SIĘ W PROJEKTOWANIU BIOGRAFII PRZEZ OSOBY DOROSŁE. Adult Education Discourses, (07). https://doi.org/10.34768/dma.vi07.391
Inne teksty tego samego autora
- Katarzyna Druczak, PRZYDATNOŚĆ TEORII UCZENIA SIĘ SYTUACYJNEGO W ANALIZOWANIU BIOGRAFII EDUKACYJNEJ CZŁOWIEKA DOROSŁEGO , Adult Education Discourses: Nr 08 (2007): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Katarzyna Druczak, NADAWANIE ZNACZEŃ WYDARZENIOM W BIOGRAFII EDUKACYJNEJ CZŁOWIEKA DOROSŁEGO , Adult Education Discourses: Nr 06 (2005): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Katarzyna Druczak, SPRAWOZDANIE Z V LETNIEJ SZKOŁY MŁODYCH ANDRAGOGÓW ZIELONA GÓRA, 12-16 MAJA 2003 , Adult Education Discourses: Nr 05 (2004): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język