Jak cytować
Zielińska-Pękał, D. (2014). WYKORZYSTANIE STRATEGII EMICZNEJ W BADANIACH NAD PORADNICZYMI PRAKTYKAMI WSPÓLNOT WIRTUALNYCH. Adult Education Discourses, (15). https://doi.org/10.34768/dma.vi15.166
Inne teksty tego samego autora
- Daria Zielińska-Pękał, KLIENT W PORADNICTWIE TELEWIZYJNYM – MIĘDZY OGLĄDANIEM A DOŚWIADCZANIEM , Adult Education Discourses: Nr 10 (2009): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, WYKORZYSTANIE HERMENEUTYKI W BADANIACH NAD TEKSTEM MEDIALNYM , Adult Education Discourses: Nr 05 (2004): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, PODTRZYMYWANIE STRATEGII INTERAKCJI PARASPOŁECZNEJ W TRIADZIE: TELEWIZJA - ŚWIAT SERIALI - TELEWIDZ , Adult Education Discourses: Nr 07 (2006): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, CZŁOWIEK DOROSŁY W ZAPOŚREDNICZONYM DYSKURSIE PORADNICZYM , Adult Education Discourses: Nr 11 (2010): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język