Wstęp

Małgorzata Olejarz
57
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.154

UPOLITYCZNIENIE ZNACZENIA EDUKACJI DOROSŁYCH

Alicja Jurgiel-Aleksander
71
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.155

ZNACZENIE BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY NA NOWYM RYNKU PRACY

Monika Bartkowiak, Joanna Szłapińska
58
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.156

„KAPITAŁ AKTYWIZACYJNY” W POLU SPOŁECZNYM POWIATOWEGO URZĘDU PRACY – O POMAGANIU OSOBĄ BEZROBOTNYM

Michał Mielczarek
56
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.158

UCZENIE SIĘ RADZENIA SOBIE ZE ZMIANAMI W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACYa sobie ze zmianami w organizacji na przykładzie Ochotniczych Hu fców Pracy

Joanna Kłodkowska
83
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.157

UZNAWANIE KWALIFIKACJI W KONTEKŚCIE UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE. USTALENIA – DOŚWIADCZENIA – DYLEMATY

Anna Matusiak
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.159

POLSCY STUDENCI W PROGRAMIE WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ „ERASMUS” – ZAŁOŻENIA, STAN FAKTYCZNY I MOŻLIWOŚCI ZMIANY

Magdalena Sasin
69
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.160

IGNACY SOLARZ (1891-1940) W POLSKIM POWOJENNYM PIŚMIENNICTWIE PEDAGOGICZNYM. WNIOSKI DLA WSPÓŁCZESNYCH

Tomasz Maliszewski
53
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.161

ROK 1981 W DZIENNIKU HALINY SEMENOWICZ – PRZESŁANIE DLA TERAŹNIEJSZOŚCI

Agata Szwech
53
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.162

OBLICZA WSPÓŁCZESNYCH KARIER W PERSPEKTYWIE PORADOZNAWCZEJ

Joanna Minta
262
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.163

ROLA DORADCÓW KARIERY W HOLANDII Z PERSPEKTYWY TEORII STRUKTURACJI

Anna Bilon
61
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.164

MEDIACJA W ŚWIETLE SYMBOLICZNEGO INTERAKCJONIZMU

Agnieszka Dragon
65
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.165

WYKORZYSTANIE STRATEGII EMICZNEJ W BADANIACH NAD PORADNICZYMI PRAKTYKAMI WSPÓLNOT WIRTUALNYCH

Daria Zielińska-Pękał
60
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.166

„JESZCZE NIE SENIOR I JUŻ NIE MŁODZIEŻ” – PRZYCZYNEK DO DYSKUSJI O ZAINTERESOWANIACH I POTRZEBACH KULTURALNYCH DOROSŁYCH

Urszula Lewartowicz
117
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.167

TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ PLASTYCZNA NAUCZYCIELI EDUKACJI WIZUALNEJ JAKO DZIEDZINA ICH ROZWOJU ZAWODOWEGO

Beata Kunat
50
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.168

EDUKACYJNY POTENCJAŁ SZTUKI FILMOWEJ, CZYLI CZEGO O MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ W KINIERUCHOWEJ

Alicja Mironiuk-Netreba
79
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.169

TWÓRCZOŚĆ W POLU DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY

Marek Zadłużny
70
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.170

ŚWIAT „MILCZĄCEJ WIĘKSZOŚCI” JAKO KONTEKST EDUKACJI KULTUROWEJ – O ŹRÓDŁACH ANIMACJI KULTURY OPORU

Jarosław Dulęba
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.171

KOBIETY „NIESTUPROCENTOWE”? SPOSOBY DEFINIOWANIA KOBIECOŚCI PRZEZ KOBIETY DOŚWIADCZAJĄCE PIERWOTNYCH TRUDNOŚCI PROKREACYJNYCH

Katarzyna Walentynowicz-Moryl
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.172

JUŻ NIE KOBIETA? SAMOOCENA ATRAKCYJNOŚCI CIAŁA STARZEJĄCYCH SIĘ WDÓW

Dorota Niewiedział
93
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.173

NIEWIDZIALNE KOBIETY? KOBIECOŚĆ KOBIET W FAZIE ŻYCIA POMIĘDZY ŚREDNIĄ I PÓŹNĄ DOROSŁOŚCIĄ

Beata Trzop
59
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.174

KOBIETA „UPADŁA” – O STEREOTYPOWYM POSTRZEGANIU KOBIET ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI SEKSUALNE. ANALIZA FORÓW INTERNETOWYCH

Joanna Dec-Pietrowska, Agnieszka Walendzik-Ostrowska
99
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.175

EMANCYPANTKI I NIEUDACZNICY? MEDIALNY OBRAZ SINGLI I SINGIELEK A ICH RZECZYWISTE ODNIESIENIA

Julita Czernecka
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.176

JAK DOBIERAMY SIĘ W PARY? PŁEĆ BIOLOGICZNA I PŁEĆ SPOŁECZNO-KULTUROWA A PREFEROWANE CECHY PARTNERA

Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska, Zbigniew Izdebski
107
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.177

XV LETNIA SZKOŁA ANDRAGOGÓW I PORADOZNAWCÓW

MIĘDZYGÓRZE, 20-24 MAJA 2013 ROKU

Agnieszka Szewczyk
49
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.178
Wyświetl wszystkie numery