Wstęp

Małgorzata Olejarz
58
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.154

UPOLITYCZNIENIE ZNACZENIA EDUKACJI DOROSŁYCH

Alicja Jurgiel-Aleksander
75
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.155

ZNACZENIE BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY NA NOWYM RYNKU PRACY

Monika Bartkowiak, Joanna Szłapińska
61
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.156

„KAPITAŁ AKTYWIZACYJNY” W POLU SPOŁECZNYM POWIATOWEGO URZĘDU PRACY – O POMAGANIU OSOBĄ BEZROBOTNYM

Michał Mielczarek
59
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.158

UCZENIE SIĘ RADZENIA SOBIE ZE ZMIANAMI W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACYa sobie ze zmianami w organizacji na przykładzie Ochotniczych Hu fców Pracy

Joanna Kłodkowska
90
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.157

UZNAWANIE KWALIFIKACJI W KONTEKŚCIE UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE. USTALENIA – DOŚWIADCZENIA – DYLEMATY

Anna Matusiak
55
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.159

POLSCY STUDENCI W PROGRAMIE WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ „ERASMUS” – ZAŁOŻENIA, STAN FAKTYCZNY I MOŻLIWOŚCI ZMIANY

Magdalena Sasin
75
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.160

IGNACY SOLARZ (1891-1940) W POLSKIM POWOJENNYM PIŚMIENNICTWIE PEDAGOGICZNYM. WNIOSKI DLA WSPÓŁCZESNYCH

Tomasz Maliszewski
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.161

ROK 1981 W DZIENNIKU HALINY SEMENOWICZ – PRZESŁANIE DLA TERAŹNIEJSZOŚCI

Agata Szwech
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.162

OBLICZA WSPÓŁCZESNYCH KARIER W PERSPEKTYWIE PORADOZNAWCZEJ

Joanna Minta
267
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.163

ROLA DORADCÓW KARIERY W HOLANDII Z PERSPEKTYWY TEORII STRUKTURACJI

Anna Bilon
68
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.164

MEDIACJA W ŚWIETLE SYMBOLICZNEGO INTERAKCJONIZMU

Agnieszka Dragon
66
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.165

WYKORZYSTANIE STRATEGII EMICZNEJ W BADANIACH NAD PORADNICZYMI PRAKTYKAMI WSPÓLNOT WIRTUALNYCH

Daria Zielińska-Pękał
65
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.166

„JESZCZE NIE SENIOR I JUŻ NIE MŁODZIEŻ” – PRZYCZYNEK DO DYSKUSJI O ZAINTERESOWANIACH I POTRZEBACH KULTURALNYCH DOROSŁYCH

Urszula Lewartowicz
131
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.167

TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ PLASTYCZNA NAUCZYCIELI EDUKACJI WIZUALNEJ JAKO DZIEDZINA ICH ROZWOJU ZAWODOWEGO

Beata Kunat
52
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.168

EDUKACYJNY POTENCJAŁ SZTUKI FILMOWEJ, CZYLI CZEGO O MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ W KINIERUCHOWEJ

Alicja Mironiuk-Netreba
84
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.169

TWÓRCZOŚĆ W POLU DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY

Marek Zadłużny
73
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.170

ŚWIAT „MILCZĄCEJ WIĘKSZOŚCI” JAKO KONTEKST EDUKACJI KULTUROWEJ – O ŹRÓDŁACH ANIMACJI KULTURY OPORU

Jarosław Dulęba
48
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.171

KOBIETY „NIESTUPROCENTOWE”? SPOSOBY DEFINIOWANIA KOBIECOŚCI PRZEZ KOBIETY DOŚWIADCZAJĄCE PIERWOTNYCH TRUDNOŚCI PROKREACYJNYCH

Katarzyna Walentynowicz-Moryl
67
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.172

JUŻ NIE KOBIETA? SAMOOCENA ATRAKCYJNOŚCI CIAŁA STARZEJĄCYCH SIĘ WDÓW

Dorota Niewiedział
95
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.173

NIEWIDZIALNE KOBIETY? KOBIECOŚĆ KOBIET W FAZIE ŻYCIA POMIĘDZY ŚREDNIĄ I PÓŹNĄ DOROSŁOŚCIĄ

Beata Trzop
61
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.174

KOBIETA „UPADŁA” – O STEREOTYPOWYM POSTRZEGANIU KOBIET ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI SEKSUALNE. ANALIZA FORÓW INTERNETOWYCH

Joanna Dec-Pietrowska, Agnieszka Walendzik-Ostrowska
103
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.175

EMANCYPANTKI I NIEUDACZNICY? MEDIALNY OBRAZ SINGLI I SINGIELEK A ICH RZECZYWISTE ODNIESIENIA

Julita Czernecka
55
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.176

JAK DOBIERAMY SIĘ W PARY? PŁEĆ BIOLOGICZNA I PŁEĆ SPOŁECZNO-KULTUROWA A PREFEROWANE CECHY PARTNERA

Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska, Zbigniew Izdebski
122
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.177

XV LETNIA SZKOŁA ANDRAGOGÓW I PORADOZNAWCÓW

MIĘDZYGÓRZE, 20-24 MAJA 2013 ROKU

Agnieszka Szewczyk
51
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.178
Wyświetl wszystkie numery