DOŚWIADCZANIE DOROSŁOŚCI W BYCIU STUDENTEM. FRAGMENT BADANIA FENOMENOGRAFICZNEGO
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 09 (2008)
,
Dyskurs Andragogiczny
Nr 09 (2008)
DOŚWIADCZANIE DOROSŁOŚCI W BYCIU STUDENTEM. FRAGMENT BADANIA FENOMENOGRAFICZNEGO
Dyskurs Andragogiczny
https://doi.org/10.34768/dma.vi09.457
Opublikowane 2008-11-08
Alicja Jurgiel
+
−
Alicja Jurgiel
Uniwersytet Gdański
PDF
Jak cytować
Jurgiel, A. (2008). DOŚWIADCZANIE DOROSŁOŚCI W BYCIU STUDENTEM. FRAGMENT BADANIA FENOMENOGRAFICZNEGO.
Adult Education Discourses
, (09). https://doi.org/10.34768/dma.vi09.457
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Abstrakt
https://doi.org/10.34768/dma.vi09.457
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się