WSTĘP

Małgorzata Olejarz
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.451

IX LETNIA SZKOŁA MŁODYCH ANDRAGOGÓW

Zielona Góra, 21-26 maja 2007 roku

Monika Sulik
45
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.452

UCZENIE SIĘ LOKALNE. ZASOBY, DZIAŁANIA I REFLEKSYJNOŚĆ WSPÓLNOT TERYTORIALNYCH

Ewa Kurantowicz
93
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.453

STOWARZYSZENIA JAKO KOMPONENT SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO

Dorota Barwińska
48
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.454

UCZENIE SIĘ PRZEZ DZIAŁANIE W ŚRODOWISKU PRACY PRZEJAWEM PERYFERYJNEGO UCZESTNICTWA

Magdalena Czubak-Koch
63
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.455

SZKOŁA JAKO MIEJSCE UCZENIA SIĘ NAUCZYCIELI - WYBRANE KONTEKSTY

Małgorzata Rosalska
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.456

DOŚWIADCZANIE DOROSŁOŚCI W BYCIU STUDENTEM. FRAGMENT BADANIA FENOMENOGRAFICZNEGO

Alicja Jurgiel
44
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.457

BRYTYJSKIE SZKOLNICTWO WYŻSZE I EDUKACJA DALSZA WOBEC POTRZEBY ROZSZERZANIA DOSTĘPU DO EDUKACJI

Alina Matlakiewicz
47
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.458

KONTEKSTY ROZWOJU NAUKOWEGO KOBIET

refleksje z badań

Monika Sulik
54
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.459

PAMIĘĆ SZKOŁY W DOŚWIADCZENIU BIOGRAFICZNYM ABSOLWENTEK PRYWATNEGO GIMNAZJUM I LICEUM IM. HELENY MIKLASZEWSKIEJ W ŁODZI

Katarzyna Wypiorczyk-Przygoda
46
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.460

KOMPETENCJE PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA OBSZAREM POZAFORMALNEJ EDUKACJI DOROSŁYCH

Joanna Surlejewska
50
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.461

WARSZTATY ANDRAGOGICZNE JAKO FORMA EDUKACJI W PÓŹNEJ DOROSŁOŚCI

Magdalena Wnuk-Olenicz
53
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.462

OPRACOWYWANIE ZAPOTRZEBOWANIA I OFERT EDUKACYJNYCH JAKO PROCES NEGOCJACJI

Inga Börjesson, Ulrike Zimmermann
41
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.463

SPOTKANIE Z INNYM W PORADNICTWIE

Edyta Zierkiewicz
50
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.464

INTERKULTUROWE SYTUACJE PORADNICZE

Aneta Słowik
43
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.465

PROBLEMY ZAWODOWE DORADCY

Alicja Czerkawska
62
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.466

ETIUDY PORADNICZE - OD POMAGANIA OFEROWANEGO DO STEROWANEGO... I ODWROTNIE

Daria Zielińska-Pękał
69
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.467

RADZENIE SOBIE Z EMOCJAMI PRZEZ WSPÓŁUZALEŻNIONE MATKI

Ewa Trębińska-Szumigraj
64
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.468

METODA ANALIZY PROGRAMÓW W NIEMIECKIEJ I POLSKIEJ TEORII I PRAKTYCE EDUKACJI DOROSŁYCH

Hanna Solarczyk-Szwec
45
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.469

ZASTOSOWANIE METODY DOKUMENTARNEJ W BADANIACH PORADOZNAWCZYCH

Marcin Szumigraj
57
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.470

METODA ETNOGRAFICZNA JAKO PERSPEKTYWA POZNAWANIA NIEKTÓRYCH ZJAWISK PEDAGOGICZNYCH

Joanna Kłodkowska
73
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.471

„PRZESTRZEŃ WOLNOŚCI" - PRZESTRZEŃ WSPÓLNOTY, CZYLI SE(A)NS NOCY LETNIEJ

Witold Jakubowski
59
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.472

EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA A GRUNDTVIGIAŃSKA KONCEPCJA „SZKOŁY DLA ŻYCIA"

Tomasz Maliszewski
81
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.473

PROJEKT W ANIMACJI KULTURY

Sylwia Słowińska
99
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.474

CO TO ZNACZY BYĆ POLKĄ? - TOŻSAMOŚĆ NARODOWA POLSKICH KOBIET PO 50. ROKU ŻYCIA W ŚWIETLE BADAŃ BIOGRAFICZNYCH

Joanna Stelmaszczyk
63
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi09.475
Wyświetl wszystkie numery