Główna treść artykułu

Abstrakt

Gwałtowny rozwój epidemii COVID-19 sprawił, że został przerwany tok zajęć dydaktycznych we wszystkich placówkach oświatowych. Z chwilą zawieszenia zajęć zobligowano szkoły do uruchomienia kształcenia zdalnego niezależnie od posiadanego zaplecza technicznego oraz kompetencji informatycznych nauczycieli. Autor opracowania przygotował kurs wideo, który po zamieszczeniu w serwisie YouTube pomógł nauczycielom z wiejskiej szkoły podstawowej w uruchomieniu i  prowadzeniu zajęć w trybie online. Wszystkie etapy pracy szkoły były monitorowane. Zebrany materiał badawczy pozwolił wyciągnąć wnioski na temat samouctwa informacyjnego nauczycieli oraz przydatności multimedialnych kursów online w procesie kształcenia na odległość.

Słowa kluczowe

educational process, e-learning, educational film, YouTube Analytics, short multimedia messages proces kształcenia, e-learning, film dydaktyczny, YouTube Analytics, krótkie komunikaty multimedialne

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Jędryczkowski, J. (2022). Samouctwo informacyjne nauczycieli w dobie epidemii COVID-19. Dyskursy Młodych Andragogów/Adult Education Discourses, (22), 267–279. https://doi.org/10.34768/dma.vi22.603

Bibliografia

Read More