20 lat minęło...

7-9 Małgorzata Olejarz
224
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.39

DISCOURSES OF LIFELONG LEARNING AND ADULT EDUCATION: BACK TO THE FUTURE?

Linden West
250
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.7

SLEEP HABITS AND BIOGRAPHICAL LEARNING. A REVIEW OF PREVIOUS RESEARCH ON THEIR CONNECTIONS

33-50 Agnieszka Bron
199
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.8

„BYCIE OBYWATELEM” W WYPOWIEDZIACH POKOLENIA 20 PLUS I ICH FENOMENOGRAFICZNA REKONSTRUKCJA

Alicja Jurgiel-Aleksander
174
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.10

PROTEST, UCZENIE SIĘ I KONSTRUOWANIE TOŻSAMOŚCI FEMINISTYCZNEJ

Przemysław Szczygieł
191
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.11

KIEDYŚ ZAPLANOWAŁAM MOŻE JESZCZE POUCZYĆ SIĘ TROCHĘ… ASPIRACJE EDUKACYJNE A ICH REALIZACJA W NARRACJACH WIELODZIETNYCH UBOGICH KOBIET

Izabela Kaźmierczak-Kałużna
145
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.12

ROLA PRACY ZAWODOWEJ W POWRACANIU NA DROGĘ EDUKACJI OSÓB PRZERYWAJĄCYCH KSZTAŁCENIE

Zdzisław Wołk
191
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.13

WSPIERANIE SPOŁECZNEJ INKLUZJI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – NA PRZYKŁADZIE ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Jarosław Bąbka
221
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.14

LOOKING BACK – ADULT EDUCATION AS A RITE OF PASSAGE?

Marianne Høyen
238
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.15

HORIZONTAL DISCOURSES IN ADULT ART AND DESIGN EDUCATION

Samantha Broadhead
343
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.16

GOVERNANCE OF TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND LEARNING WITHIN A NEW CAREER POSITION

Ingela Bergmo-Prvulovic, Kristina Hansson
280
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.17

SYTUACJE GRANICZNE W ŻYCIU CZŁOWIEKA

(ROZWAŻANIA ANDRAGOGICZNO-ETYCZNE)

Mirosław Kowalski
249
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.18

ROZMOWY O SPEŁNIANIU PASJI. FENOMENOGRAFICZNA REKONSTRUKCJA KONCEPCJI PASJI PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI I ICH MOŻLIWE IMPLIKACJE DLA STAWANIA SIĘ REFLEKSYJNYM NAUCZYCIELEM

Iwona Kopaczyńska
154
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.19

KONCEPCJE KSZTAŁCENIA STUDENTÓW W UNIWERSYTECIE – FENOMENOGRAFICZNA ANALIZA NARRACJI PRACOWNIKÓW NAUKOWO-DYDAKTYCZNYCH

Jarosław Jendza
143
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.20

ZESPOŁOWOŚĆ STUDENTÓW JAKO DOBRO WSPÓLNE. REFLEKSJE NA MARGINESIE PRACY DYDAKTYCZNEJ

Ewa Bochno
131
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.21

CZY STUDENCI UCZĄ SIĘ PRZEWIDYWANIA SWOICH OCEN SEMESTRALNYCH? ROLA BŁĘDU „PRZESZACOWANEJ PEWNOŚCI” W TRAFNOŚCI SZACOWANIA WŁASNYCH OSIĄGNIĘĆ EDUKACYJNYCH

Paweł Kleka, Agnieszka Fanslau, Hanna Brycz
187
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.22

KOMPETENCJE AKADEMICKIE W PROFILAKTYCE NIEPOWODZEŃ EDUKACYJNYCH STUDENTÓW

Małgorzata Rosalska
194
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.23

SELF-REGULATORY COGNITION COMPETENCE, FROM A LEARNER’S PERSPECTIVE, IN A DIGITAL INFORMATION ENVIRONMENT

Elżbieta Perzycka
105
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.24

LEARNING AND COMMUNICATION MEDIATED BY THE SOCIAL MEDIA – AN ANALYSIS OF EDUCATIONAL NETWORKING SERVICES

Lidia Bielinis, Cezary Kurkowski
113
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.25

NOWE MEDIA W PROCESIE NAUCZANIA-UCZENIA SIĘ STUDENTÓW

Jacek Jędryczkowski
205
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.26

OD SYSTEMU BRAILLE’A DO TECHNOLOGII WSPOMAGAJĄCYCH – ROZWAŻANIA NAD INFORMATION LITERACY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ WZROKU

Małgorzata Czerwińska
162
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.27

UZ@LEŻNIENIA W DYSKURSIE BEHAWIORALNYM

Lidia Wawryk
240
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.28

EDUKACJA MEDIALNA W RODZINIE A ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM MEDIALNYM

Ewa Nowicka
231
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.29

ANIMACJA JAKO BUDOWANIE DEMOKRACJI W KULTURZE

Ewa Bobrowska
123
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.30

SZTUKA (DLA/W) SPOŁECZNOŚCI – ANIMACJA KULTURY – PEDAGOGIA PUBLICZNA. PRZYPADEK MIĘDZYKULTUROWEGO FESTIWALU ARTYSTYCZNEGO „LUDZKA MOZAIKA” W GOLENIOWIE

Dariusz Kubinowski
191
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.31

WSPÓLNOTOWY WYMIAR AKTYWIZMU W NARRACJACH AKTYWISTEK I AKTYWISTÓW TRZECH POKOLEŃ

Anna Bilon
144
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.40

O POTRZEBIE DOSKONALENIA KOMPETENCJI KREATYWNYCH ANIMATORÓW EDUKACJI NIEFORMALNEJ. ZARYS PROBLEMU

Urszula Karwalajtys, Ewa Pasterniak-Kobyłecka
131
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.32

AKTYWNOŚĆ KULTURALNA OSÓB STARSZYCH POMIĘDZY AUTOTELICZNOŚCIĄ A INSTRUMENTALNOŚCIĄ

Sylwia Słowińska
277
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.33

GENDER AND BODY. ESTABLISHING AND BLURRING GENDER DIFFERENCES IN CULTURE – ON THE EXAMPLE OF ADVERTISING

Krzysztof Arcimowicz
252
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.34

PŁEĆ I TEORIE – ROZWÓJ POGLĄDÓW NA TEMAT PŁCI W TEORIACH EWOLUCYJNYCH

Barbara Ober-Domagalska
261
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.35

PŁEĆ I POLITYKA. MIĘDZY POZORNYMI RÓŻNICAMI I RÓŻNORODNOŚCIĄ

Barbara Post
206
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.36

PŁEĆ KOMUNIKACJI – PŁEĆ W KOMUNIKACJI

Monika Podkowińska
475
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.37

PŁEĆ I ZWIĄZKI INTYMNE – STRUKTURALNE UWARUNKOWANIA TRWAŁOŚCI PARY INTYMNEJ

Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska
245
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi20.38
Wyświetl wszystkie numery