No. 02 (2001): Adult Education Discourses
Adult Education Discourses

Introduction

Józef Kargul
5-6
Wstęp
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.284
Joanna Janik
7-14
DYSKURSY W LETNIEJ SZKOLE MŁODYCH ANDRAGOGÓW (OCHLA, 26 czerwca - 2 lipca 2000 r.)
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.285

Andragogical Discourse

Krzysztof Klimek
91-98
PROBLEMY I DYLEMATY WYCHOWANIA ŻOŁNIERZY WE WSPÓŁCZESNEJ ARMII
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.292
Artur Fabiś
99-104
WSKAŹNIK EFEKTYWNOŚCI KURSÓW ORGANIZOWANYCH PRZEZ URZĘDY PRACY (NA PRZYKŁADZIE URZĘDU PRACY W TYCHACH)
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.293
Joanna Janik
105-114
AKTYWNOŚĆ LUDZI STARYCH W UNIWERSYTECIE TRZECIEGO WIEKU W OPOLU
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.294
Tomasz Maliszewski
115-120
DWA NIEZNANE SZWEDZKIE EPIZODY - PRZYCZYNEK DO HISTORII POLSKICH UNIWERSYTETÓW LUDOWYCH NA OBCZYŹNIE
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.295
Dorota Barwińska
121-131
ROLA STOWARZYSZENIA WSPIERAJĄCEGO POBYTY NAUKOWE STUDENTEK I STUDENTÓW POLSKICH W NIEMCZECH W EDUKACJI DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.296
Elżbieta Siarkiewicz
133-144
CZY WARUNKIEM ZDOBYCIA I UTRZYMANIA PRACY JEST UTRATA NAIWNOŚCI?
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.297
Walentyna Wnuk
145-149
REFLEKSJE NAD ROZWOJEM CZŁOWIEKA W PÓŹNEJ DOROSŁOŚCI
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.298
Zbigniew Ochocki
151-159
TEATR „FORUM-80" PO LATACH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.299
Anna Dudak, Ewa Sarzyńska
161-168
SUPERWIZJA JAKO DZIEDZINA DORADZTWA ZAWODOWEGO
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.300
Teresa Samulczyk
167-173
EDUKACJA POPRZEZ MAŁE FORMY TEATRALNE
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.301
Danuta Sobiesiak
177-178
0 SAMOKSZTAŁCENIU W UJĘCIU FRANCISZKA URBAŃCZYKA
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.302

Media Education Discourse

Witold Jakubowski
55-65
TELEWIZJA I EDUKACJA CZYLI CZEGO MOŻEMY NAUCZYĆ SIĘ Z SERIALU
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.289
Daria Zielińska-Pękał
69-74
KREOWANIE KOBIECOŚCI W REKLAMACH TELEWIZYJNYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.290
Edyta Zierkiewicz
75-89
PORADNIK W KULTURZE POPULARNEJ
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.291

Methodological Discourse

Elżbieta Kalinowska
15-31
ANALIZA TREŚCI JAKO TECHNIKA BADAWCZA
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.286
Drabik-Podgórna Violetta
33-47
ANALIZA STRATEGICZNA M. CROZIERA I E. FRIEDBERGA I JEJ PRZYDATNOŚĆ W BADANIACH INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.287
Alicja Jurgiel
49-54
KOMPETENCJE EDUKACYJNE JAKO INSPIRACJA DO MYŚLENIA O SPOŁECZNYM POCZUCIU SPRAWSTWA
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.288

Reports

Renata Runiewicz
179-186
OŚWIATA POLSKA NA BIAŁORUSI
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.303
Elżbieta Wieczór
187-192
SPRAWOZDANIE I WNIOSKI Z RAPORTU 0 ROZWOJU SPOŁECZNYM POLSKA 1999 „KU GODNEJ I AKTYWNEJ STAROŚCI”: CENTRUM ANALIZ SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH, WARSZAWA 1999
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi02.304