Nr 02 (2001): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 02 (2001)
Opublikowany listopada 7, 2001
https://doi.org/10.34768/dma.vi02
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Pełny numer
Pełne wydanie
Wstęp
Józef Kargul
5-6
Wstęp
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.284
Joanna Janik
7-14
DYSKURSY W LETNIEJ SZKOLE MŁODYCH ANDRAGOGÓW (OCHLA, 26 czerwca - 2 lipca 2000 r.)
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.285
Dyskurs Andragogiczny
Krzysztof Klimek
91-98
PROBLEMY I DYLEMATY WYCHOWANIA ŻOŁNIERZY WE WSPÓŁCZESNEJ ARMII
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.292
Artur Fabiś
99-104
WSKAŹNIK EFEKTYWNOŚCI KURSÓW ORGANIZOWANYCH PRZEZ URZĘDY PRACY (NA PRZYKŁADZIE URZĘDU PRACY W TYCHACH)
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.293
Joanna Janik
105-114
AKTYWNOŚĆ LUDZI STARYCH W UNIWERSYTECIE TRZECIEGO WIEKU W OPOLU
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.294
Tomasz Maliszewski
115-120
DWA NIEZNANE SZWEDZKIE EPIZODY - PRZYCZYNEK DO HISTORII POLSKICH UNIWERSYTETÓW LUDOWYCH NA OBCZYŹNIE
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.295
Dorota Barwińska
121-131
ROLA STOWARZYSZENIA WSPIERAJĄCEGO POBYTY NAUKOWE STUDENTEK I STUDENTÓW POLSKICH W NIEMCZECH W EDUKACJI DOROSŁYCH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.296
Elżbieta Siarkiewicz
133-144
CZY WARUNKIEM ZDOBYCIA I UTRZYMANIA PRACY JEST UTRATA NAIWNOŚCI?
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.297
Walentyna Wnuk
145-149
REFLEKSJE NAD ROZWOJEM CZŁOWIEKA W PÓŹNEJ DOROSŁOŚCI
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.298
Zbigniew Ochocki
151-159
TEATR „FORUM-80" PO LATACH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.299
Anna Dudak, Ewa Sarzyńska
161-168
SUPERWIZJA JAKO DZIEDZINA DORADZTWA ZAWODOWEGO
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.300
Teresa Samulczyk
167-173
EDUKACJA POPRZEZ MAŁE FORMY TEATRALNE
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.301
Danuta Sobiesiak
177-178
0 SAMOKSZTAŁCENIU W UJĘCIU FRANCISZKA URBAŃCZYKA
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.302
Dyskurs Edukacji Medialnej
Witold Jakubowski
55-65
TELEWIZJA I EDUKACJA CZYLI CZEGO MOŻEMY NAUCZYĆ SIĘ Z SERIALU
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.289
Daria Zielińska-Pękał
69-74
KREOWANIE KOBIECOŚCI W REKLAMACH TELEWIZYJNYCH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.290
Edyta Zierkiewicz
75-89
PORADNIK W KULTURZE POPULARNEJ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.291
Dyskurs Metodologiczny
Elżbieta Kalinowska
15-31
ANALIZA TREŚCI JAKO TECHNIKA BADAWCZA
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.286
Drabik-Podgórna Violetta
33-47
ANALIZA STRATEGICZNA M. CROZIERA I E. FRIEDBERGA I JEJ PRZYDATNOŚĆ W BADANIACH INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.287
Alicja Jurgiel
49-54
KOMPETENCJE EDUKACYJNE JAKO INSPIRACJA DO MYŚLENIA O SPOŁECZNYM POCZUCIU SPRAWSTWA
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.288
Sprawozdania
Renata Runiewicz
179-186
OŚWIATA POLSKA NA BIAŁORUSI
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.303
Elżbieta Wieczór
187-192
SPRAWOZDANIE I WNIOSKI Z RAPORTU 0 ROZWOJU SPOŁECZNYM POLSKA 1999 „KU GODNEJ I AKTYWNEJ STAROŚCI”: CENTRUM ANALIZ SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH, WARSZAWA 1999
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi02.304
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się