No. 04 (2003): Adult Education Discourses
Current
Announcements
Archives
Editorial Team
About the Journal
Aim and scope
Publisher
Editorial Board
Reviewers list
Publication ethics
Informations for authors
General rules for publication
Formal and technical requirements
Article submission
Review procedure
Prepublication
Contact
Register
/
Language
Polish
Angielski
Login
Change the language. The current language is:
English
Język Polski
Register
/
Language
Polish
Angielski
Login
Change the language. The current language is:
English
Język Polski
No. 04 (2003)
Published November 7, 2003
https://doi.org/10.34768/dma.vi04
Adult Education Discourses
Full Issue
Pełne wydanie (Język Polski)
Introduction
Józef Kargul
Wstęp
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.325
Andragogical Discourse
Elżbieta Siarkiewicz
NAUCZYCIEL - PRZYMUSOWYM UCZNIEM TECHNOLOGICZNEGO PROCESU EDUKACJI
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.330
Ewa Kurantowicz
UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH PRZEZ „BIOGRAFIĘ MIEJSCA”
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.331
Małgorzata Olejarz
KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE LUDZI DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.332
Małgorzata Malec
ZJAWISKO WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO (MARGINALIZACJI/AUTOMARGINALIZACJI) NIEPEŁNOSPRAWNYCH OSÓB DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.333
Walentyna Wnuk
UDZIAŁ UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ŻYCIA LUDZI STARSZYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.334
Urszula Miller
REALIZACJA IDEI KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W INSTYTUCJI UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU (doniesienie z badań)
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.335
Agnieszka Majewska
WSPÓŁCZESNE OBLICZE UCZNIA DOROSŁEGO
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.336
Tomasz Maliszewski
„SZKOŁA DLA ŻYCIA”. RZECZ O TRADYCJACH UNIWERSYTETÓW LUDOWYCH W KONTEKŚCIE POTRZEB EDUKACYJNYCH PRZYSZŁOŚCI
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.337
Wojciech Horyń
UWARUNKOWANIA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W WOJSKU
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.338
Counselling Discourse
Joanna Minta
DRAMATURGIA SYTUACJI PORADNICZEJ W DORADZTWIE I PORADNICTWIE „USŁUGOWYM”
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.339
Daria Zielińska-Pękał
TELEWIZYJNY TALK-SHOW JAKO SYTUACJA PORADNICZA
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.340
Marcin Szumigraj
ASPEKTY „NIERÓWNEJ RÓWNOŚCI" W PORADNICTWIE ZAWODOWYM
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.341
Elżbieta Kosmala-Łączka
ROLA DORADCY W KREOWANIU BIOGRAFII ZAWODOWEJ (na podstawie wywiadów narracyjnych)
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.342
Dorota Tomaszewska
BYĆ DORADCĄ
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.343
Katarzyna Szablewska
ITAKA JAKO PRZYKŁAD FUNDACJI POMOCOWEJ
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.344
Methodological Discourse
Drabik-Podgórna Violetta
CZŁOWIEK WOBEC ZMIAN SPOŁECZNYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.327
Jaroslaw Klebaniuk
TOŻSAMOŚĆ W EDUKACJI DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.328
Edyta Zierkiewicz, Bogna Bartosz
WYKORZYSTANIE METODY BIOGRAFICZNEJ W PSYCHOLOGICZNYCH I EDUKACYJNYCH BADANIACH NAD KOBIETAMI W POLSCE
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.329
Reports
Urszula Miller
SPRAWOZDANIE ZIV LETNIEJ SZKOŁY MŁODYCH ANDRAGOGÓW ZIELONA GÓRA 6-12 MAJA 2002
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.326
Cultural studies discourse
Sylwia Słowińska
WIELOKULTUROWOŚĆ W NIEMIECKICH KONCEPCJACH I STRATEGIACH PEDAGOGICZNYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.345
Adrianna Niżniowska
PRZYMUS W PRACY ANDRAGOGA - KULTUROWE KONTEKSTY
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.346
Anna Kowal-Orczykowska
UKRYTE PRZESŁANIA HASEŁ REKLAMOWYCH
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.347
Mirosław Gancarz
ROZUMIENIE POJĘCIA „SUKCES” JAKO WYZNACZNIK STYLU PRACY KIEROWNIKÓW WSPÓŁCZESNYCH INSTYTUCJI KULTURY
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.348
Małgorzata Dankowska
JAWNE I UKRYTE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI STUDIUM AKTORSKIEGO PRZY TEATRZE IM. STEFANA JARACZA W OLSZTYNIE
PDF (Język Polski)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi04.349
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here