No. 04 (2003): Adult Education Discourses
Adult Education Discourses

Introduction

Józef Kargul
Wstęp
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.325

Andragogical Discourse

Elżbieta Siarkiewicz
NAUCZYCIEL - PRZYMUSOWYM UCZNIEM TECHNOLOGICZNEGO PROCESU EDUKACJI
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.330
Ewa Kurantowicz
UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH PRZEZ „BIOGRAFIĘ MIEJSCA”
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.331
Małgorzata Olejarz
KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE LUDZI DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.332
Małgorzata Malec
ZJAWISKO WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO (MARGINALIZACJI/AUTOMARGINALIZACJI) NIEPEŁNOSPRAWNYCH OSÓB DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.333
Walentyna Wnuk
UDZIAŁ UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ŻYCIA LUDZI STARSZYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.334
Urszula Miller
REALIZACJA IDEI KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W INSTYTUCJI UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU (doniesienie z badań)
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.335
Agnieszka Majewska
WSPÓŁCZESNE OBLICZE UCZNIA DOROSŁEGO
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.336
Tomasz Maliszewski
„SZKOŁA DLA ŻYCIA”. RZECZ O TRADYCJACH UNIWERSYTETÓW LUDOWYCH W KONTEKŚCIE POTRZEB EDUKACYJNYCH PRZYSZŁOŚCI
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.337
Wojciech Horyń
UWARUNKOWANIA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W WOJSKU
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.338

Counselling Discourse

Joanna Minta
DRAMATURGIA SYTUACJI PORADNICZEJ W DORADZTWIE I PORADNICTWIE „USŁUGOWYM”
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.339
Daria Zielińska-Pękał
TELEWIZYJNY TALK-SHOW JAKO SYTUACJA PORADNICZA
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.340
Marcin Szumigraj
ASPEKTY „NIERÓWNEJ RÓWNOŚCI" W PORADNICTWIE ZAWODOWYM
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.341
Elżbieta Kosmala-Łączka
ROLA DORADCY W KREOWANIU BIOGRAFII ZAWODOWEJ (na podstawie wywiadów narracyjnych)
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.342
Dorota Tomaszewska
BYĆ DORADCĄ
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.343
Katarzyna Szablewska
ITAKA JAKO PRZYKŁAD FUNDACJI POMOCOWEJ
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.344

Methodological Discourse

Drabik-Podgórna Violetta
CZŁOWIEK WOBEC ZMIAN SPOŁECZNYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.327
Jaroslaw Klebaniuk
TOŻSAMOŚĆ W EDUKACJI DOROSŁYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.328
Edyta Zierkiewicz, Bogna Bartosz
WYKORZYSTANIE METODY BIOGRAFICZNEJ W PSYCHOLOGICZNYCH I EDUKACYJNYCH BADANIACH NAD KOBIETAMI W POLSCE
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.329

Reports

Urszula Miller
SPRAWOZDANIE ZIV LETNIEJ SZKOŁY MŁODYCH ANDRAGOGÓW ZIELONA GÓRA 6-12 MAJA 2002
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.326

Cultural studies discourse

Sylwia Słowińska
WIELOKULTUROWOŚĆ W NIEMIECKICH KONCEPCJACH I STRATEGIACH PEDAGOGICZNYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.345
Adrianna Niżniowska
PRZYMUS W PRACY ANDRAGOGA - KULTUROWE KONTEKSTY
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.346
Anna Kowal-Orczykowska
UKRYTE PRZESŁANIA HASEŁ REKLAMOWYCH
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.347
Mirosław Gancarz
ROZUMIENIE POJĘCIA „SUKCES” JAKO WYZNACZNIK STYLU PRACY KIEROWNIKÓW WSPÓŁCZESNYCH INSTYTUCJI KULTURY
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.348
Małgorzata Dankowska
JAWNE I UKRYTE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI STUDIUM AKTORSKIEGO PRZY TEATRZE IM. STEFANA JARACZA W OLSZTYNIE
PDF (Język Polski)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi04.349