Jak cytować
Siarkiewicz, E. (2019). PORADNICTWO PERFORMATYWNE I INNE FORMY POMOCY W ZDARZENIACH KRYTYCZNYCH I DOŚWIADCZENIACH GRANICZNYCH. Adult Education Discourses, (11). https://doi.org/10.34768/dma.vi11.251
Inne teksty tego samego autora
- Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał, RZECZ O REFLEKSYJNYM PRAKTYKU-BADACZU, CZYLI O NIEKONWENCJONALNYCH SPOSOBACH KSZTAŁCENIA DORADCÓW , Adult Education Discourses: Nr 13 (2012): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, TEKST I KONTEKST PRZESTRZENI PORADNI , Adult Education Discourses: Nr 03 (2002): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, NAUCZYCIEL - PRZYMUSOWYM UCZNIEM TECHNOLOGICZNEGO PROCESU EDUKACJI , Adult Education Discourses: Nr 04 (2003): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, CZY WARUNKIEM ZDOBYCIA I UTRZYMANIA PRACY JEST UTRATA NAIWNOŚCI? , Adult Education Discourses: Nr 02 (2001): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, „STRAGAN DOBRYCH RAD” - ETNOGRAFICZNY OPIS WYDARZENIA , Adult Education Discourses: Nr 08 (2007): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język