Jak cytować
Solarczyk-Szwec, H. (2008). METODA ANALIZY PROGRAMÓW W NIEMIECKIEJ I POLSKIEJ TEORII I PRAKTYCE EDUKACJI DOROSŁYCH. Adult Education Discourses, (09). https://doi.org/10.34768/dma.vi09.469
Inne teksty tego samego autora
- Hanna Solarczyk-Szwec, POLIFONIA CZY KAKOFONIA? W POSZUKIWANIU ZNACZEŃ EDUKACJI USTAWICZNEJ , Adult Education Discourses: Nr 11 (2010): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak-Ptak, Agata Szwech, O PATRIOTYZMIE W ŚWIETLE DZIENNIKÓW HALINY SEMENOWICZ. INSPIRACJA DLA UCZENIA SIĘ WSPÓŁCZESNYCH , Adult Education Discourses: Nr 19 (2018): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Hanna Solarczyk-Szwec, Kompetencje społeczne u progu dorosłości. Krytyczna analiza podstawy programowej kształcenia ogólnego dla III etapu kształcenia , Adult Education Discourses: Nr 23 (2022): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES

/
Język