Nr 19 (2018): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Pełny numer
Pełne wydanie

Dyskurs Andragogiczny

Peter Alheit
THE CONCEPT OF “BIOGRAPHICITY” AS BACKGROUND THEORY OF LIFELONG LEARNING?
PDF (English)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.41
Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak-Ptak, Agata Szwech
O PATRIOTYZMIE W ŚWIETLE DZIENNIKÓW HALINY SEMENOWICZ. INSPIRACJA DLA UCZENIA SIĘ WSPÓŁCZESNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.42
Monika Noworolnik-Mastalska
BETWEEN SOCIAL VALUE AND BUSINESS STRATEGY – THREE MODELS OF SOCIO-CULTURAL SPACES IN ORGANIZATIONS THAT PRACTICE CSR
PDF (English)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.43
Lena Agnieszka Licznerska
THE OTHER – A TRUE INDIVIDUAL
PDF (English)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.44
Seyda Subasi
ADULT EDUCATION EFFORTS FOR REFUGEES: A CASE OF A BORDER CITY IN TURKEY
PDF (English)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.45
Rozalia Ligus
SCHOOLS THAT “STAY AWAY” FROM THE COMMUNITY. IS IT A LOST CHANCE FOR COMMUNITY LEARNING AND DEMOCRATIC CITIZENSHIP IN NGO SCHOOLS?
PDF (English)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.46
Alicja Jurgiel-Aleksander, Małgorzata Ilkiewicz
PRAKTYKI UCZENIA SIĘ BYCIA RODZICEM W NARRACJACH 30-LATKÓW O WYCHOWANIU WŁASNYCH DZIECI. IMPLIKACJE ANDRAGOGICZNE
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.47
Katarzyna Wajszczyk
DOROŚLI (NIE)OBECNI W KONFLIKTACH SZKOLNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.48
Monika Rusnak
FOSTERING TRUST. PARENTS AND TEACHERS COOPERATION AS A CASE STUDY
PDF (English)
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.49
Lidia Kataryńczuk-Mania, Jolanta Gebreselassie
KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE SENIORÓW – WYBRANE WĄTKI
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.50

Dyskurs Poradoznawczy

Marta Fronczak
TRUDNOŚCI W KONSTRUOWANIU WŁASNEGO ŻYCIA IDENTYFIKOWANE PRZEZ MŁODYCH DOROSŁYCH. PORADNICZA OFERTA LIFE DESIGN COUNSELLING
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.51
Daria Zielińska-Pękał
PORADNICZY WYMIAR NEWSLETTERÓW
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.52
Grażyna Miłkowska, Karolina Silna
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE I POMOC OSOBOM DOŚWIADCZAJĄCYM PRZEMOCY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.53
Artur Doliński, Tatiana Rongińska
ZASTOSOWANIE KWESTIONARIUSZA „INWENTARZ DIAGNOSTYKI OSOBOWOŚCI W KONTEKŚCIE SYTUACYJNYM – IPS” DLA OCENY KOMPETENCJI SPOŁECZNO-KOMUNIKACYJNYCH PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.54
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W PRACY Z OSOBAMI PLANUJĄCYMI EMIGRACJĘ ZAROBKOWĄ ORAZ REEMIGRANTAMI
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.55
Joanna Dec-Pietrowska
REFLEKSJE DORADCÓW NAD WŁASNYMI DOŚWIADCZENIAMI W STREETWORKINGU
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.56
Maria Łukaszek
PEŁNIENIE ROLI MĘŻA/PARTNERA ŻYCIOWEGO PRZEZ MĘŻCZYZN ODBYWAJĄCYCH KARĘ POZBAWIENIA WOLNOŚCI JAKO WYZWANIE DLA PORADNICTWA RODZINNEGO WŁĄCZONEGO W PROCES RESOCJALIZACJI
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.57

Dyskurs Animacji Kultury

Beata Cyboran
DEMOKRACJA W KULTURZE PRZESTRZENIĄ ROZWOJU ANIMACJI SPOŁECZNO-KULTURALNEJ
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.58
Aleksandra Litawa
ŚWIĘTO ULICY JAKO PRZYKŁAD UDOMOWIONEGO UCZESTNICTWA W KULTURZE
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.59
Sylwia Słowińska
ZRÓŻNICOWANE OBLICZE EDUKACJI KULTURALNEJ PODEJMOWANEJ ODDOLNIE ZILUSTROWANE BADANIEM I KRYTYCZNYM KOMENTARZEM
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.60

Dyskurs Genderowy

Jolanta Klimczak
PŁEĆ KULTUROWA I STAROŚĆ W PRZESTRZENI DOMU
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.61
Julita Czernecka
ROLA WYGLĄDU I ZNACZENIE ATRAKCYJNOŚCI W ŻYCIU STARSZYCH KOBIET
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.62
Rafał Boguszewski
PŁEĆ I WIEK W KONTEKŚCIE WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO W POLSCE
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.63
Emilia Kramkowska
PRZEMOC SYMBOLICZNA WOBEC LUDZI STARYCH NOWYM SPOSOBEM ICH WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO? PERSPEKTYWA WSPÓŁCZESNEJ SENIORKI I SENIORA
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.64