THE CONCEPT OF “BIOGRAPHICITY” AS BACKGROUND THEORY OF LIFELONG LEARNING?

Peter Alheit
390
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.41

O PATRIOTYZMIE W ŚWIETLE DZIENNIKÓW HALINY SEMENOWICZ. INSPIRACJA DLA UCZENIA SIĘ WSPÓŁCZESNYCH

Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak-Ptak, Agata Szwech
145
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.42

BETWEEN SOCIAL VALUE AND BUSINESS STRATEGY – THREE MODELS OF SOCIO-CULTURAL SPACES IN ORGANIZATIONS THAT PRACTICE CSR

Monika Noworolnik-Mastalska
78
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.43

THE OTHER – A TRUE INDIVIDUAL

Lena Agnieszka Licznerska
76
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.44

ADULT EDUCATION EFFORTS FOR REFUGEES: A CASE OF A BORDER CITY IN TURKEY

Seyda Subasi
107
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.45

SCHOOLS THAT “STAY AWAY” FROM THE COMMUNITY. IS IT A LOST CHANCE FOR COMMUNITY LEARNING AND DEMOCRATIC CITIZENSHIP IN NGO SCHOOLS?

Rozalia Ligus
85
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.46

PRAKTYKI UCZENIA SIĘ BYCIA RODZICEM W NARRACJACH 30-LATKÓW O WYCHOWANIU WŁASNYCH DZIECI. IMPLIKACJE ANDRAGOGICZNE

Alicja Jurgiel-Aleksander, Małgorzata Ilkiewicz
176
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.47

DOROŚLI (NIE)OBECNI W KONFLIKTACH SZKOLNYCH

Katarzyna Wajszczyk
169
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.48

FOSTERING TRUST. PARENTS AND TEACHERS COOPERATION AS A CASE STUDY

Monika Rusnak
79
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.49

KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE SENIORÓW – WYBRANE WĄTKI

Lidia Kataryńczuk-Mania, Jolanta Gebreselassie
211
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.50

TRUDNOŚCI W KONSTRUOWANIU WŁASNEGO ŻYCIA IDENTYFIKOWANE PRZEZ MŁODYCH DOROSŁYCH. PORADNICZA OFERTA LIFE DESIGN COUNSELLING

Marta Fronczak
296
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.51

PORADNICZY WYMIAR NEWSLETTERÓW

Daria Zielińska-Pękał
101
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.52

DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE I POMOC OSOBOM DOŚWIADCZAJĄCYM PRZEMOCY

Grażyna Miłkowska, Karolina Silna
195
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.53

ZASTOSOWANIE KWESTIONARIUSZA „INWENTARZ DIAGNOSTYKI OSOBOWOŚCI W KONTEKŚCIE SYTUACYJNYM – IPS” DLA OCENY KOMPETENCJI SPOŁECZNO-KOMUNIKACYJNYCH PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH

Artur Doliński, Tatiana Rongińska
110
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.54

ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W PRACY Z OSOBAMI PLANUJĄCYMI EMIGRACJĘ ZAROBKOWĄ ORAZ REEMIGRANTAMI

Anna Kławsiuć-Zduńczyk
84
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.55

REFLEKSJE DORADCÓW NAD WŁASNYMI DOŚWIADCZENIAMI W STREETWORKINGU

Joanna Dec-Pietrowska
88
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.56

PEŁNIENIE ROLI MĘŻA/PARTNERA ŻYCIOWEGO PRZEZ MĘŻCZYZN ODBYWAJĄCYCH KARĘ POZBAWIENIA WOLNOŚCI JAKO WYZWANIE DLA PORADNICTWA RODZINNEGO WŁĄCZONEGO W PROCES RESOCJALIZACJI

Maria Łukaszek
135
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.57

DEMOKRACJA W KULTURZE PRZESTRZENIĄ ROZWOJU ANIMACJI SPOŁECZNO-KULTURALNEJ

Beata Cyboran
99
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.58

ŚWIĘTO ULICY JAKO PRZYKŁAD UDOMOWIONEGO UCZESTNICTWA W KULTURZE

Aleksandra Litawa
87
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.59

ZRÓŻNICOWANE OBLICZE EDUKACJI KULTURALNEJ PODEJMOWANEJ ODDOLNIE ZILUSTROWANE BADANIEM I KRYTYCZNYM KOMENTARZEM

Sylwia Słowińska
133
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.60

PŁEĆ KULTUROWA I STAROŚĆ W PRZESTRZENI DOMU

Jolanta Klimczak
81
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.61

ROLA WYGLĄDU I ZNACZENIE ATRAKCYJNOŚCI W ŻYCIU STARSZYCH KOBIET

Julita Czernecka
284
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.62

PŁEĆ I WIEK W KONTEKŚCIE WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO W POLSCE

Rafał Boguszewski
123
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.63

PRZEMOC SYMBOLICZNA WOBEC LUDZI STARYCH NOWYM SPOSOBEM ICH WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO? PERSPEKTYWA WSPÓŁCZESNEJ SENIORKI I SENIORA

Emilia Kramkowska
100
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi19.64
Wyświetl wszystkie numery