Nr 23 (2022): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 23 (2022)
Opublikowany grudnia 23, 2022
https://doi.org/10.34768/dma.vi23
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
Pełny numer
DMA23/2022
DYSKURS NADZIEI: UCZENIE SIĘ DOROSŁYCH W NIESPOKOJNYCH CZASACH
Alan Bainbridge
9-24
Adult learning on the edge of a precipice: an ecology of living and learning
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.648
Rob Evans
25-45
Minsk Narratives. An emerging learning biography in times of protest
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.646
Silvia Luraschi, Andrea Galimberti
47-61
“You can see it in his eyes that he is willing to work”. The ambivalent use of work in promoting integration for migrants. A case study from Northern Italy
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.650
Jakub Adamczewski, Katarína Rozvadská
63-77
Learning by sharing in tough times. The Swedish study circle method and its educational hope for migrant adults
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.662
DYSKURS BIOGRAFICZNY
Alicja Jurgiel-Aleksander
81-95
Biograficzne doświadczanie bycia nauczycielem jako istota kształtowania praktyk całożyciowego uczenia się
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.660
Alicja Jurgiel-Aleksander
97-110
The biographical experience of being a teacher as the essence shaping lifelong learning practices
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.675
Anna Bilon-Piórko
111-123
Aktywność mimo przeciwności – o biograficznych kosztach aktywizmu i zaangażowania społecznego
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.642
Anna Bilon-Piórko
125-137
Activity against all odds – the biographical costs of activism and social engagement
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.676
DYSKURS EDUKACJI W SZKOLE WYŻSZEJ
Verushka Ananmalay, Daniël Benen, Jiali Luo, Isabel Machado Da Silva, Elliot Smith, Tomoyo Taniyama
141-161
Perspectives and experiences of international students at a Swedish university during the COVID-19 pandemic
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.630
Urszula Lewartowicz
163-181
Edukacja zdalna w kontekście specyfiki kształcenia animatorów kultury. Komunikat z badań
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.654
Magdalena Zapotoczna
183-195
Przedsiębiorczość studentów w Niemczech – wybrane aspekty
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.657
DYSKURS PROFESJONALIZACJI
Zdzisław Wołk
199-214
Praca zawodowa i edukacja w procesach inkluzji społecznej imigrantów z Ukrainy na zachodnim pograniczu Polski
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.661
Anna Wawrzonek
215-228
Poczucie dobrostanu istotnym aspektem zasobów ważnych w pracy zawodowej nauczycieli
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.655
Tatiana Rongińska, Artur Doliński
229-240
Deficyty zachowań związanych z wypaleniem zawodowym u pracowników administracji publicznej
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.638
DYSKURS SPOŁECZNYCH I INDYWIDUALNYCH WYMIARÓW EDUKACJI DOROSŁYCH
Jarosław Bąbka
243-259
Kapitał społeczny dorosłych osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.656
Mirosław Kowalski
261-274
O (nie)oczywistościach w edukacji dorosłych (zamyślenia w aspekcie społecznej użyteczności/służebności i prawdy)
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.664
Hanna Solarczyk-Szwec
275-285
Kompetencje społeczne u progu dorosłości. Krytyczna analiza podstawy programowej kształcenia ogólnego dla III etapu kształcenia
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.647
Zofia Szarota
287-303
Specyfika oferty dla uczących się w starości
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.658
Aleksandra Litawa
305-316
O specyfice uczenia się podejmowanego w ramach amatorstwa
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.632
DYSKURS KULTUROWY
Thuy Nguyen Thi Thu, Thuy Le Thi Thanh
319-331
The female position and role in Korea and Vietnam (An initial comparison)
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.633
Katarzyna Juszczyk-Frelkiewicz, Montserrat Simó Solsona, Cristina López Villanueva
333-346
Do we want children? Attitudes towards having or not having children: a comparative perspective on Spain and Poland
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.634
Colette Szczepaniak
347-356
Cechy kobiecości w kontekstach społeczno-kulturowych. Badanie autoetnograficzne kobiety spodziewającej się córki
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.623
Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska, Katarzyna Walentynowicz-Moryl
357-369
Detained change? Negative prescriptive stereotypes and cognitive gender schemas of polish female students
pdf (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi23.639
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się