Jak cytować
Zielińska-Pękał, D. (2014). WYKORZYSTANIE STRATEGII EMICZNEJ W BADANIACH NAD PORADNICZYMI PRAKTYKAMI WSPÓLNOT WIRTUALNYCH. Adult Education Discourses, (15). https://doi.org/10.34768/dma.vi15.166
Inne teksty tego samego autora
- Daria Zielińska-Pękał, PORADNICTWO ZAPOśREDNICZONE W śWIETLE KONCEPCJI MEDIATYZACJI WINFRIEDA SCHULZA , Adult Education Discourses: Nr 16 (2015): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, INTERAKCYJNOść W PORADNICTWIE – NOWE SPOJRZENIE , Adult Education Discourses: Nr 17 (2016): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, PORADNICTWO ZAPOŚREDNICZONE - ROZWAŻANIA DEFINICYJNE I PIERWSZE PRÓBY BADAWCZE , Adult Education Discourses: Nr 08 (2007): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, TELEWIZYJNY TALK-SHOW JAKO SYTUACJA PORADNICZA , Adult Education Discourses: Nr 04 (2003): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, PORADNICZY WYMIAR NEWSLETTERÓW , Adult Education Discourses: Nr 19 (2018): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, KREOWANIE KOBIECOŚCI W REKLAMACH TELEWIZYJNYCH , Adult Education Discourses: Nr 02 (2001): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał, RZECZ O REFLEKSYJNYM PRAKTYKU-BADACZU, CZYLI O NIEKONWENCJONALNYCH SPOSOBACH KSZTAŁCENIA DORADCÓW , Adult Education Discourses: Nr 13 (2012): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, W CO GRAJĄ, MEDIA, CZYLI STRATEGIE POZYSKIWANIA PUBLICZNOŚCI PRZEZ WSPÓŁCZESNE MEDIA , Adult Education Discourses: Nr 03 (2002): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, ETIUDY PORADNICZE - OD POMAGANIA OFEROWANEGO DO STEROWANEGO... I ODWROTNIE , Adult Education Discourses: Nr 09 (2008): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, PRZEKAZ TELEWIZYJNY W PERSPEKTYWIE NAUK SPOŁECZNYCH , Adult Education Discourses: Nr 06 (2005): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język