Jak cytować
Paprzycka, E., Mianowska, E. ., & Izdebski, Z. . (2014). JAK DOBIERAMY SIĘ W PARY? PŁEĆ BIOLOGICZNA I PŁEĆ SPOŁECZNO-KULTUROWA A PREFEROWANE CECHY PARTNERA. Adult Education Discourses, (15). https://doi.org/10.34768/dma.vi15.177
Inne teksty tego samego autora
- Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska, PŁEĆ I ZWIĄZKI INTYMNE – STRUKTURALNE UWARUNKOWANIA TRWAŁOŚCI PARY INTYMNEJ , Adult Education Discourses: Nr 20 (2019): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Joanna Dec-Pietrowska, Emilia Paprzycka, SPOŁECZNE KONSTRUOWANIE CIELESNOŚCI I SEKSUALNOŚCI. ANALIZA WYBRANEGO KONTEKSTU EDUKACJI SEKSUALNEJ , Adult Education Discourses: Nr 17 (2016): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Edyta Mianowska, JAK BYĆ SZCZĘŚLIWYM I MIEĆ UDANE ŻYCIE? WARUNKI UDANEGO, SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA W OPINIACH STUDIUJĄCYCH I NIESTUDIUJĄCYCH MŁODYCH POLAKÓW , Adult Education Discourses: Nr 18 (2017): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Emilia Paprzycka, OD „STAREJ PANNY” DO „SINGLA” - PRZEOBRAŻENIA SPOŁECZNEGO POSTRZEGANIA KOBIET ŻYJĄCYCH W POJEDYNKĘ , Adult Education Discourses: Nr 08 (2007): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska, Katarzyna Walentynowicz-Moryl, Detained change? Negative prescriptive stereotypes and cognitive gender schemas of polish female students , Adult Education Discourses: Nr 23 (2022): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
- Edyta Mianowska, STUDENCI W KULTURZE NADMIARU. PROFILE AKTYWNOŚCI MEDIALNEJ A TYPOLOGIA UCZESTNICTWA W ŚWIECIE REALNYM I WIRTUALNYM , Adult Education Discourses: Nr 17 (2016): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język