Nr 15 (2014): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Pełny numer
Pełne wydanie

Wstęp

Małgorzata Olejarz
Wstęp
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.154

Dyskurs Andragogiczny

Alicja Jurgiel-Aleksander
UPOLITYCZNIENIE ZNACZENIA EDUKACJI DOROSŁYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.155
Monika Bartkowiak, Joanna Szłapińska
ZNACZENIE BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY NA NOWYM RYNKU PRACY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.156
Michał Mielczarek
„KAPITAŁ AKTYWIZACYJNY” W POLU SPOŁECZNYM POWIATOWEGO URZĘDU PRACY – O POMAGANIU OSOBĄ BEZROBOTNYM
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.158
Joanna Kłodkowska
UCZENIE SIĘ RADZENIA SOBIE ZE ZMIANAMI W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACYa sobie ze zmianami w organizacji na przykładzie Ochotniczych Hu fców Pracy
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.157
Anna Matusiak
UZNAWANIE KWALIFIKACJI W KONTEKŚCIE UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE. USTALENIA – DOŚWIADCZENIA – DYLEMATY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.159
Magdalena Sasin
POLSCY STUDENCI W PROGRAMIE WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ „ERASMUS” – ZAŁOŻENIA, STAN FAKTYCZNY I MOŻLIWOŚCI ZMIANY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.160
Tomasz Maliszewski
IGNACY SOLARZ (1891-1940) W POLSKIM POWOJENNYM PIŚMIENNICTWIE PEDAGOGICZNYM. WNIOSKI DLA WSPÓŁCZESNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.161
Agata Szwech
ROK 1981 W DZIENNIKU HALINY SEMENOWICZ – PRZESŁANIE DLA TERAŹNIEJSZOŚCI
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.162

Dyskurs Poradoznawczy

Joanna Minta
OBLICZA WSPÓŁCZESNYCH KARIER W PERSPEKTYWIE PORADOZNAWCZEJ
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.163
Anna Bilon
ROLA DORADCÓW KARIERY W HOLANDII Z PERSPEKTYWY TEORII STRUKTURACJI
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.164
Agnieszka Dragon
MEDIACJA W ŚWIETLE SYMBOLICZNEGO INTERAKCJONIZMU
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.165
Daria Zielińska-Pękał
WYKORZYSTANIE STRATEGII EMICZNEJ W BADANIACH NAD PORADNICZYMI PRAKTYKAMI WSPÓLNOT WIRTUALNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.166

Dyskurs Edukacji Kulturalnej

Urszula Lewartowicz
„JESZCZE NIE SENIOR I JUŻ NIE MŁODZIEŻ” – PRZYCZYNEK DO DYSKUSJI O ZAINTERESOWANIACH I POTRZEBACH KULTURALNYCH DOROSŁYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.167
Beata Kunat
TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ PLASTYCZNA NAUCZYCIELI EDUKACJI WIZUALNEJ JAKO DZIEDZINA ICH ROZWOJU ZAWODOWEGO
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.168
Alicja Mironiuk-Netreba
EDUKACYJNY POTENCJAŁ SZTUKI FILMOWEJ, CZYLI CZEGO O MOŻEMY SIĘ NAUCZYĆ W KINIERUCHOWEJ
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.169
Marek Zadłużny
TWÓRCZOŚĆ W POLU DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.170
Jarosław Dulęba
ŚWIAT „MILCZĄCEJ WIĘKSZOŚCI” JAKO KONTEKST EDUKACJI KULTUROWEJ – O ŹRÓDŁACH ANIMACJI KULTURY OPORU
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.171

Dyskurs Genderowy

Katarzyna Walentynowicz-Moryl
KOBIETY „NIESTUPROCENTOWE”? SPOSOBY DEFINIOWANIA KOBIECOŚCI PRZEZ KOBIETY DOŚWIADCZAJĄCE PIERWOTNYCH TRUDNOŚCI PROKREACYJNYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.172
Dorota Niewiedział
JUŻ NIE KOBIETA? SAMOOCENA ATRAKCYJNOŚCI CIAŁA STARZEJĄCYCH SIĘ WDÓW
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.173
Beata Trzop
NIEWIDZIALNE KOBIETY? KOBIECOŚĆ KOBIET W FAZIE ŻYCIA POMIĘDZY ŚREDNIĄ I PÓŹNĄ DOROSŁOŚCIĄ
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.174
Joanna Dec-Pietrowska, Agnieszka Walendzik-Ostrowska
KOBIETA „UPADŁA” – O STEREOTYPOWYM POSTRZEGANIU KOBIET ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI SEKSUALNE. ANALIZA FORÓW INTERNETOWYCH
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.175
Julita Czernecka
EMANCYPANTKI I NIEUDACZNICY? MEDIALNY OBRAZ SINGLI I SINGIELEK A ICH RZECZYWISTE ODNIESIENIA
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.176
Emilia Paprzycka, Edyta Mianowska, Zbigniew Izdebski
JAK DOBIERAMY SIĘ W PARY? PŁEĆ BIOLOGICZNA I PŁEĆ SPOŁECZNO-KULTUROWA A PREFEROWANE CECHY PARTNERA
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.177

Sprawozdania

Agnieszka Szewczyk
XV LETNIA SZKOŁA ANDRAGOGÓW I PORADOZNAWCÓW: MIĘDZYGÓRZE, 20-24 MAJA 2013 ROKU
PDF
DOI: https://doi.org/10.34768/dma.vi15.178