Jak cytować
Siarkiewicz, E., Trębińska-Szumigraj, E. ., & Zielińska-Pękał, D. . (2012). RZECZ O REFLEKSYJNYM PRAKTYKU-BADACZU, CZYLI O NIEKONWENCJONALNYCH SPOSOBACH KSZTAŁCENIA DORADCÓW. Adult Education Discourses, (13). https://doi.org/10.34768/dma.vi13.210
Inne teksty tego samego autora
- Daria Zielińska-Pękał, WYKORZYSTANIE HERMENEUTYKI W BADANIACH NAD TEKSTEM MEDIALNYM , Adult Education Discourses: Nr 05 (2004): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, PODTRZYMYWANIE STRATEGII INTERAKCJI PARASPOŁECZNEJ W TRIADZIE: TELEWIZJA - ŚWIAT SERIALI - TELEWIDZ , Adult Education Discourses: Nr 07 (2006): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, CZŁOWIEK DOROSŁY W ZAPOŚREDNICZONYM DYSKURSIE PORADNICZYM , Adult Education Discourses: Nr 11 (2010): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Daria Zielińska-Pękał, WYKORZYSTANIE STRATEGII EMICZNEJ W BADANIACH NAD PORADNICZYMI PRAKTYKAMI WSPÓLNOT WIRTUALNYCH , Adult Education Discourses: Nr 15 (2014): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Ewa Trębińska-Szumigraj, RADZENIE SOBIE Z EMOCJAMI PRZEZ WSPÓŁUZALEŻNIONE MATKI , Adult Education Discourses: Nr 09 (2008): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, PORADNICTWO PERFORMATYWNE I INNE FORMY POMOCY W ZDARZENIACH KRYTYCZNYCH I DOŚWIADCZENIACH GRANICZNYCH , Adult Education Discourses: Nr 11 (2010): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Ewa Trębińska-Szumigraj, MODYFIKACJA POSTAWY JAKO SPOSÓB RADZENIA SOBIE Z PROBLEMAMI , Adult Education Discourses: Nr 10 (2009): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Ewa Trębińska-Szumigraj, SPRAWOZDANIE Z III TRANSDYSCYPLINARNEGO SYMPOZJUM BADAń JAKOśCIOWYCH 8-10 WRZEśNIA 2014 ROKU, UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI , Adult Education Discourses: Nr 16 (2015): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, TEKST I KONTEKST PRZESTRZENI PORADNI , Adult Education Discourses: Nr 03 (2002): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Elżbieta Siarkiewicz, NAUCZYCIEL - PRZYMUSOWYM UCZNIEM TECHNOLOGICZNEGO PROCESU EDUKACJI , Adult Education Discourses: Nr 04 (2003): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW

/
Język