Słowa kluczowe
adult education
discourse
political justification edukacja dorosłych
dyskus
discourse
political justification edukacja dorosłych
dyskus
Inne teksty tego samego autora
- Alicja Jurgiel-Aleksander, „Dobra edukacja” i jej instrumentalny sposób opisu w wypowiedziach dorosłych, którzy stali się studentami , Adult Education Discourses: Nr 21 (2020): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Alicja Jurgiel-Aleksander, „BYCIE OBYWATELEM” W WYPOWIEDZIACH POKOLENIA 20 PLUS I ICH FENOMENOGRAFICZNA REKONSTRUKCJA , Adult Education Discourses: Nr 20 (2019): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Alicja Jurgiel-Aleksander, Małgorzata Ilkiewicz, PRAKTYKI UCZENIA SIĘ BYCIA RODZICEM W NARRACJACH 30-LATKÓW O WYCHOWANIU WŁASNYCH DZIECI. IMPLIKACJE ANDRAGOGICZNE , Adult Education Discourses: Nr 19 (2018): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Alicja Jurgiel-Aleksander, "Good education” and its instrumental description in the narrations of adults who have become students , Adult Education Discourses: Nr 21 (2020): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Alicja Jurgiel-Aleksander, Concern for the quality of the world and the relations prevailing in it. An individual reflection on the book Remaking Communities and Adult Learning , Adult Education Discourses: Nr 24 (2023): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
- Alicja Jurgiel-Aleksander, The biographical experience of being a teacher as the essence shaping lifelong learning practices , Adult Education Discourses: Nr 23 (2022): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
- Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda, UZASADNIENIA INDYWIDUALNYCH SUKCESÓW I PORAŻEK ŻYCIOWYCH W BIOGRAFII JAKO PRETEKST DO ROZUMIENIA ZNACZENIA UCZENIA SIĘ. ANALIZA WRAŻLIWA NA KONTEKSTY , Adult Education Discourses: Nr 17 (2016): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Alicja Jurgiel-Aleksander, Biograficzne doświadczanie bycia nauczycielem jako istota kształtowania praktyk całożyciowego uczenia się , Adult Education Discourses: Nr 23 (2022): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
- Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda, EXPLANATIONS OF INDIVIDUAL SUCCESSES AND FAILURES IN THE BIOGRAPHIES AS A REASON TO UNDERSTAND LEARNING MEANINGS. CONTEXT-SENSITIVE ANALYSES , Adult Education Discourses: Nr 17 (2016): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
- Alicja Jurgiel-Aleksander, Zdzisław Aleksander, Sposób postrzegania siebie jako dorosłego uczącego się podmiotu i znaczenie edukacji w szkole wyższej w fenomenograficznej rekonstrukcji wypowiedzi osób pokolenia Z na temat doświadczania studiowania , Adult Education Discourses: Nr 26 (2025): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES

/
Język