Nr 17 (2016): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 17 (2016)
Opublikowany listopada 7, 2016
https://doi.org/10.34768/dma.vi17
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW
Pełny numer
Pełne wydanie
Dyskurs Andragogiczny
Paweł Rudnicki
EDUKUJĄCE ORGANIZACJE POZARZĄDOWE JAKO MIEJSCA PRACY. NEOLIBERALNE UWIKŁANIA TRZECIEGO SEKTORA
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.96
Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda
UZASADNIENIA INDYWIDUALNYCH SUKCESÓW I PORAŻEK ŻYCIOWYCH W BIOGRAFII JAKO PRETEKST DO ROZUMIENIA ZNACZENIA UCZENIA SIĘ. ANALIZA WRAŻLIWA NA KONTEKSTY
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.97
Przemysław Szczygieł
PODMIOT W NEOLIBERALIZMIE – KILKA REFLEKSJI KRYTYCZNYCH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.98
Anna Bilon
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ W PORTUGALII. KONTEKST – GENEZA – PRAKTYKI
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.99
Małgorzata Rosalska
PRZYWÓDZTWO W EDUKACJI DOROSŁYCH. WYBRANE KONTEKSTY
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.100
Agata Chorościn
ZNACZENIA TUTORINGU DLA UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH. STUDIUM PRZYPADKU
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.101
Marcin Muszyński
ZMIANA POLA ZNACZEŃ POJĘCIA EDUKACJA OSÓB STARYCH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.102
Joanna Kłodkowska
"GOING NATIVE" JAKO PROCES STAWANIA SIĘ BADACZEM TERENOWYM. REFLEKSJE NA MARGINESIE BADANIA ŚRODOWISKA ŻYCIA OSÓB STARSZYCH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.103
Katarzyna Sygulska
POCZUCIE SENSU ŻYCIA OSÓB STARSZYCH – REFLEKSJE Z BADAŃ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.104
Dyskurs Poradoznawczy
Daria Zielińska-Pękał
INTERAKCYJNOść W PORADNICTWIE – NOWE SPOJRZENIE
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.105
Marcin Szumigraj
KOMPETENCJE DORADCY W AUTOPERCEPCJI STUDENTÓW
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.106
Marzanna Farnicka
ZMIANY OCZEKIWAŃ PRZYSZŁOŚCIOWYCH JAKO PRZEJAW INTEGRACJI SPOŁECZNEJ BENEFICJENTÓW PLACÓWEK POMOCY SPOłECZNEJ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.107
Marian Janusz Tagliber
INNY/INNI W DOMU POMOCY SPOłECZNEJ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.108
Adrian Tabaczuk, Krzysztof Wąż, Artur Doliński
RYZYKOWNE ZACHOWANIA SEKSUALNE ZAWODOWYCH KIEROWCÓW. WYZWANIE DLA PORADNICTWA I PROFILAKTYKI
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.109
Dyskurs Animacji Kultury
Ewelina Konieczna
SENIOR W KULTURZE – KULTURA DLA SENIORA. O KULTUROWYM WZBOGACANIU CZłOWIEKA STARSZEGO
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.110
Julia Kluzowicz
CODZIENNOŚĆ JAKO MATERIA DZIAŁALNOŚCI ANIMATORA KULTURY
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.111
Jolanta Skutnik
KOMPETENCJE KADR KULTURY – MIĘDZY UŻYTECZNOŚCIĄ A MĄDROŚCIĄ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.112
Łukasz Hajduk
ORGANIZACJE MłODZIEŻOWE NA WSI – PRZESTRZEŃ PRZYGOTOWANIA DO AKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM – NA PRZYKŁADZIE ZWIĄZKU GMIN JEZIORA ROŻNOWSKIEGO
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.113
Edyta Mianowska
STUDENCI W KULTURZE NADMIARU. PROFILE AKTYWNOŚCI MEDIALNEJ A TYPOLOGIA UCZESTNICTWA W ŚWIECIE REALNYM I WIRTUALNYM
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.114
Dyskurs Genderowy
Dorota Bazuń
KOBIETY I MĘŻCZYŹNI W PRZESTRZENI KLUBÓW FITNESS
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.115
Agnieszka Maj
ZNACZENIA NADAWANE OTYŁOŚCI. ANALIZA TREŚCI ZAWARTYCH W CZASOPIŚMIE „SUPER LINIA” PRZEZNACZONYM DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH REDUKCJĄ MASY CIAŁA
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.116
Pamela Lange
KIM SĄ "VELINE"? ANALIZA ROLI KOBIETY JAKO OZDOBNIKA WE WŁOSKICH PROGRAMACH TELEWIZYJNYCH NA PODSTAWIE FILMU DOKUMENTALNEGO IL CORPO DELLE DONNE
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.117
Joanna Dec-Pietrowska, Emilia Paprzycka
SPOŁECZNE KONSTRUOWANIE CIELESNOŚCI I SEKSUALNOŚCI. ANALIZA WYBRANEGO KONTEKSTU EDUKACJI SEKSUALNEJ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.118
Katarzyna Walentynowicz-Moryl
TAJEMNICE KOBIECEGO CIAŁA. DOŚWIADCZENIA KOBIET ZMAGAJĄCYCH SIĘ Z NIEPŁODNOŚCIĄ NIEZNANEGO POCHODZENIA
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.119
Agata Młynarska-Jurczuk
WSTYD JAKO EMOCJA UCIELEŚNIONA – TWARZ, CIAŁO I ROLE PŁCIOWE W PROCESIE SPOŁECZNEJ KONSTRUKCJI WSTYDU
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.120
Wojciech Połeć
UBIERAJĄC SIĘ DLA DUCHÓW. O ROLI PŁCI (KULTUROWEJ), TRANSWESTYTYZMU I CIELESNOŚCI W RYTUAŁACH SZAMAŃSKICH
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.121
Replikacje – z myślą o obcojęzycznym czytelniku
Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda
EXPLANATIONS OF INDIVIDUAL SUCCESSES AND FAILURES IN THE BIOGRAPHIES AS A REASON TO UNDERSTAND LEARNING MEANINGS. CONTEXT-SENSITIVE ANALYSES
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.122
Przemysław Szczygieł
ENTITY IN NEOLIBERALISM – SOME CRITICAL REFLECTIONS
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.123
Anna Bilon
RECOGNITION OF PRIOR LEARNING IN PORTUGAL. CONTEXT – ORIGIN – PRACTICES
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.124
Sprawozdania
Małgorzata Kutyła
XVI LETNIA SZKOŁA ANDRAGOGÓW I PORADOZNAWCÓW: ZIELONA GÓRA, 18-21 MAJA 2015 ROKU
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi17.125
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się