Nr 24 (2023): DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
Aktualny numer
Aktualności
Archiwum
Redakcja
O czasopiśmie
Profil czasopisma
Wydawca
Rada naukowa
Lista recenzentów
Zasady etyki publikacyjnej
Informacje dla autorów
Ogólne zasady publikacji
Wymagania formalne i techniczne
Zgłaszanie artykułów
Procedura recenzowania
Zapowiedź numeru
Kontakt
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
/
Język
Polski
English
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Nr 24 (2023)
Opublikowany września 25, 2023
https://doi.org/10.34768/dma.vi24
DYSKURSY MŁODYCH ANDRAGOGÓW/ADULT EDUCATION DISCOURSES
Pełny numer
DMA24/2023
DYSKURS PRAKTYKI BADAWCZEJ
Rob Evans
9-19
Five essays on doing research on adult learning in times of pandemic and war: thinking aloud
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.705
Licínio Lima
21-33
Democratic adult education as a research problem in the context of post-democracy
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.693
Darlene Clover
35-47
What are adult education and research for? Researching (and) the feminist imaginary
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.696
Emilio Lucio-Villegas
49-61
If people’s memories are in danger, is democracy in danger? Reflections on two approaches to research
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.695
Larissa Jõgi
63-74
A learning journey. A narrative-autoethnographical reflection
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.694
Richard D. Sawyer
75-86
The Shadows of Liberation: Creating Hope and Meaning in Creative Self-Study Inquiry
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.692
DYSKURS GERONTOLOGICZNY
Alexandra Withnall
89-101
New perspectives on later life learning in the age of longevity
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.687
Brian Findsen , Hui-Chuan Wei
103-119
Senior learning in Taiwan: achievements and challenges
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.685
Beata Bugajska
121-141
Educational dimension of the “The Voice Senior” programme – an attempt to read meanings
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.688
Barry Golding
143-159
Men’s Sheds: Australia’s gift to the world
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.686
DYSKURS BIOGRAFICZNY
Gökçe Güvercin
163-182
Self-directed learning in emerging adulthood: developmental and biographical reflections
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.677
Frederike Jansen
183-206
Teachers’ learning experiences while teaching refugees in Greece: ”it’s pretty extreme”
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.684
Witold Jakubowski
207-220
Film jako przestrzeń uczenia się (na przykładzie „filmowych biografii edukacyjnych”)
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.683
Martyna Pryszmont
221-240
Rap story. Biograficzne aspekty uczenia się odczytane z twórczości Taco Hemingwaya
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.665
Zuzanna Wojciechowska
241-261
Uczenie się transformatywne w procesie przewlekłej choroby trzustki. Analiza pamiętników cyfrowych
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.668
DYSKURS EDUKACJI W SZKOLE WYŻSZEJ
Agnieszka Gabryś
265-281
Poczucie własnej skuteczności a postrzegane pozytywne zmiany w funkcjonowaniu podczas pandemii COVID-19 wśród studentów – moderacyjna rola orientacji pozytywnej
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.680
Anna Murawska
283-297
Gdzie jest ziemia obiecana edukacji? Kontekst edukacji akademickiej
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.673
Katarzyna Wajszczyk
315-333
Znaczenie kompetencji komunikacyjnych we własnym kształceniu na podstawie wypowiedzi studentów studiów pedagogicznych przygotowujących się do bycia nauczycielem. Naukowe refleksje praktyka
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.689
Agnieszka Walendzik-Ostrowska, Joanna Dec-Pietrowska
299-313
O potrzebie edukacji seksualnej dorosłych
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.659
DYSKURS AKTYWNOŚCI NAUKOWYCH
Agnieszka Bron
337-355
Celebration of ESREA’s thirty years. An (auto)ethnographical account on adult education as a field of study
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.698
Alicja Jurgiel-Aleksander
357-363
Concern for the quality of the world and the relations prevailing in it. An individual reflection on the book Remaking Communities and Adult Learning
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.703
Artur Fabiś
365-383
Znaczenie czasopism andragogicznych w profesjonalizacji warsztatu naukowego pracowników akademickich. Poszukiwanie nowej funkcji czasopism naukowych
PDF
DOI:
https://doi.org/10.34768/dma.vi24.678
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się